با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و مقامات کنیایی؛

نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در کنیا آغاز به کار کرد

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در کنیا با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و مقامات کنیایی در شهر نایروبی افتتاح شد.

نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در کنیا آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه اختصاصی تجار و بازرگانان ایران در کشور کنیا با حضور مقامات دولتی دو کشور، سفرا و دیپلمات‌های مقیم برگزار شد.

    هادی فرجوند سفیر ایران در نایروبی نیز در ابتدای مراسم به مهمانان و شرکت کنندگان در این مراسم خیرمقدم گفت.

    در این مراسم «سنیسون وانگاسی» نماینده وزارت صنعت و تجارت کنیا طی سخنانی ضمن استقبال از این رویداد تجاری، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این نمایشگاه باعث افزایش مبادلات آتی فیمابین تجار و بازرگانان دو کشور شود.

    خسروتاج قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت نیز طی سخنانی ضمن اشاره به اهمیت تجارت با آفریقا، ارتباطات مستقیم فیمابین تجار و شرکت‌های تجاری طرفین را برای افزایش مبادلات تجاری ضروری دانست.

    «کیپرونو کیتونی» رئیس اتاق بازرگانی کنیا نیز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با تاکید بر ضرورت شناخت بازارها برای طرفین، داشتن اطلاعات از بازارهای متقابل را مهمترین فاکتور برای شروع و تداوم تجارت برشمرد.

    وی نسبت به افزایش مبادلات تجاری و بازرگانی بین دو کشور در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد.

    این نمایشگاه از امروز به مدت چهار روز در مساحتی بالغ بر 2 هزار و 500 مترمربع و در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کنیا برگزار می‌شود و شرکت‌هایی در زمینه صنعت ساختمان، ارتباطات و فناوری، نفت و گاز، پتروشیمی، زیست فناوری، پزشکی، دارو، فرش، لوازم خانگی، مواد غذایی، نساجی و ... در این نمایشگاه حضور دارند.

    هادی فرجوند سفیر ایران در نایروبی از برگزاری این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه 80 شرکت ایرانی به صورت مستقیم و بیش از 40 شرکت دیگر به صورت غیرمستقیم و توسط شرکت‌های دیگر حضور دارند و محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان در کنیا قرار می‌دهند.

    وی با بیان اینکه انتخاب زمینه‌های کاری و تولید و خدمات در این نمایشگاه با شناخت و مطالعه بازار کنیا صورت گرفته، عنوان کرد: سعی شده در این نمایشگاه شرکت‌هایی از ایران مشارکت داده شوند که کالا یا خدماتشان در کنیا در رقابت با دیگر کشورها و صادرکنندگان از مزیت نسبی به لحاظ کیفیت و قیمت برخوردار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت