بخشدار مرکزی شهرستان تفت :

برگزاری سومین جشنواره فجر روستایی در شهرستان تفت

عصر نمایشگاه- این جشنواره با هدف تجلیل از برگزیدگان و نخبگان جامعه روستایی که با استعدادهای منابع انسانی در مسیر تعالی بخش توسعه و احیای فرهنگ و اقتصاد روستایی ؛ تحقق اقتصاد مقاومتی" برگزار شد.

برگزاری سومین جشنواره فجر روستایی در شهرستان تفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، بخشدار مرکزی شهرستان تفت گفت: شعار جشنواره امسال "احیای فرهنگ و اقتصاد روستایی ؛ تحقق اقتصاد مقاومتی" نامگذاری شده است که در بخش های اقتصادی نیز کمک به گسترش واحدهای کوچک تولیدی در روستاها، توسعه بوم گردی در نواحی که قابلیت گردشگری روستایی دارند، اعطای وام های کم بهره برای خود اشتغالی روستاییان ، توسعه شبکه آبیاری نوین برای استفاده بهینه از آب موجود، جایگزین کردن کشت های کم آبخواه و سودآور برای کشاورزان و ترویج آموزش و توانمندسازی روستاییان در بخش های مختلف از مهم ترین اقدامات صورت گرفته است.

    احمدیان افزود: برگزاری سومین جشنواره بزرگ فجر روستا در بخش مرکزی تفت، تنها گام کوچکی در جهت تجلیل از برگزیدگان و نخبگان جامعه عزیز روستایی است تا از این رهگذر، جریان امید در میان استعدادهای منابع انسانی روستایی بخش تقویت شده و تلاش و کوشش همگان را در مسیر تعالی بخش ،توسعه دهد.

    وی گفت: این جشنواره  با هدف تجلیل از برگزیدگان و نخبگان جامعه روستایی که با استعدادهای منابع انسانی در مسیر تعالی بخش توسعه و احیای فرهنگ و اقتصاد روستایی ؛ تحقق اقتصاد مقاومتی" برگزار شد.

    احمدیان اشاره کرد:47نفر از برگزیدگان و نخبگان روستاهای بخش مرکزی شهرستان تفت در این مراسم معرفی شدند که درمیان برگزیدگان ، نخبه برتر کشوری  از سعید پاک طینت مهدی آبادی فیزیکدان دانشمند،ونخبه دانش ذرات بنیادی که در سال 2015 جزء یک درصد دانشمندان بر تر دنیا قرارگرفت ودر کشف ذره هیگز به نوبل فیزیک 2013 واعضای آزمایش CMSدر سوئیس معرفی شد.

    بخشدار مرکزی شهرستان تفت افزود:در کنار این جشنواره  نمایشگاه توانمندی های بخش توسعه و احیای فرهنگ و اقتصاد روستایی  درزمینه صنایع دستی ،تولیدی، سفره آرایی ،واختراعات برگزار شد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت