مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

استقبال مردم مازندران از نمایشگاه کتاب گرم است

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: استقبال مردم استان از نمایشگاه بین المللی و سراسری کتاب گرم بوده است.

استقبال مردم مازندران از نمایشگاه کتاب گرم است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، احد جاودانی امروز در حاشیه دومین روز از سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران و در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: نمایشگاه کتاب فرصتی مناسب برای ایجاد انگیزه مطالعه در مردم است و ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه  مطالعه در کشور ، یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب استانی است، زیرا کتاب موثرترین ابزار گسترش دانایی و تولید فکر، اندیشه، فرهنگ و اخلاق در همه جوامع است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با تصریح اینکه در سال گذشته 12 ناشر کشور در نمایشگاه کتاب  مازندران شرکت داشتند، از افزایش شمار کشور ها ، ناشران و استقبال چشم گیر مردم  در سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب مازندران خبر داد.

    جاودانی، ادامه داد: در نمایشگاه امسال ، نمایندگی ناشرانی  از 30 کشور  همچون، لبنان، استرالیا، انگلستان، عراق، لبنان سوریه و استرالیا حضور دارند.

    وی،  ضمن بر شمردن ویژگی ها و مشخصات سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران، بر لزوم استفاده از شیوه های پرجاذبه و خلاق ، برای حضور هرچه بیشتر مردم و علاقمندان به کتاب و مطالعه در نمایشگاه امسال تاکید کرد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، استقبال گرم و پر شور مردم مازندران را از نمایشگاه کتاب دوره های قبل ، مولود سبقه فرهنگی مردم استان دانست و گفت: رونمایی از کتاب های جدید التالیف مولفان مازندرانی ، امضاء کتاب توسط نویسندگان و چهره های شاخص ملی ، قصه گویی برای کودکان و برپایی غرفه ارائه عملکرد نهادها و دستگاه های اجرایی مرتبط در حوزه کتاب از دیگر مشخصات و برنامه های جنبی همسو با کتابخوانی است.

    جاودانی در پایان ابراز امیدواری کرد:  در نمایشگاه کتاب امسال استان مازندران شاهد توجه هرچه بیشتر به موضوع کتاب و گسترش فرهنگ مطالعه باشیم.  

    سیزدهمین دوره نمایشگاه   کتاب استان مازندران، از 16 لغایت 21 بهمن ماه به مدت 7 روز در مجتمع فرهنگی نیاوران ساری واقع در کیلومتر 3 جاده ساری – قائمشهر از ساعت 13 تا 19 عصر برای بازدید از علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت