فرماندار ساری:

حضور ناشران خارجی از نقاط قوت نمایشگاه کتاب مازندران است

عصر نمایشگاه- فرماندار ساری، حضور ناشران ۳۰ کشور خارجی را از نکات قوت نمایشگاه بین المللی کتاب استان اعلام کرد.

حضور ناشران خارجی از نقاط قوت نمایشگاه کتاب مازندران است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، احمد حسین زادگان در حاشیه پنجمین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از  حضور خبرنگاران  و پوشش اخبار نمایشگاه، اظهار کرد: این دوره از  نمایشگاه نسبت به سال گذشته از لحاظ تعدد غرفه های و ناشران وضعیت بهتری دارد و حضور نمایندگان 30 کشور  در حوزه بین الملل  از نکات قوت نمایشگاه سیزدهم است.

    فرماندار ساری، بیان کرد: ستاد برگزاری این دوره ازنمایشگاه ، مکان جدید  را با هدف افزایش حضور بازدید کنندگان و خرید بیشتر در نظر گرفته است، زیرا سالهای قبل ناشران از محل قبلی  نمایشگاه  ناراضی بودند و از میزان خرید گله داشتند.

    حسین زادگان، برپایی نمایشگاه را جشنی برای کتاب  و کتابخوانی عنوان کرد : امسال بن های خرید بیشتری اختصاص داده شد و کمیته هایی با هدف حضور بیشتر دانشجویان و دانش آموزان راه اندازی شد.

    وی، با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سنوات گذشته در بازدیدی که از نمایشگاه بین المللی تهران داشتند، بر تسری این نمایشگاه ها در سایر مراکز استان  تاکید کردند، افزود: اکنون شاهدیم که این امر محقق شد و  مرکز مازندران مانند استانهای دیگر امسال میزبان  نمایشگاه بین المللی کتاب است.

    مقام عالی دولت در ساری، در پاسخ به پرسشی درباره عدم فراهم شدن ناوگان اتوبوسرانی برای انتقال شهروندان به نمایشگاه، گفت: کمیته بازرسی در ستاد  برگزاری تشکیل شده که عملکرد دستگاه ها و نهادهای متولی امور در نمایشگاه را ارزیابی می کند، البته به دلیل عدم حضور در استان و شرکت در جلسات در تهران حضور داشتم و هنوز مشکلاتی از این موارد منعکس نشده است.

    حسین زادگان، درباره شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: خوشبختانه  با مردم آگاه و فهیمی سر و کار داریم ،اگر امروز انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته  همه  مشکلات را پشت سر بگذارد چیزی جز هوشمندی مردم این کشور نبود ه است و همراهی ، اعتماد  و اعتقاد مردم به انقلاب و نظام سبب شد تا مردم در مشکلات پایبند نظام و انقلاب باشند.

    فرماندار ساری، اظهار داشت: این حکم رکین مردم است که در ولای ایدئولوژِی اسلامی و تحت زعامت امام راحل و مقام معظم رهبری در بزنگاه ها حضور فعال داشته باشند.

    حسین زادگان، افزود: بعد از 38 سال مردم در صحنه هستند اگرچه ممکن است نقد های جدی در حوزه های  مختلف سیاسی فرهنگی و اقتصادی داشته باشند  ولی هیچ گاه در اصل انقلاب ، نظام و حاکمیت تردید نکردند و این از هوشمندی مردم است که به تناسب مقتضیات زمان وارد صحنه می‎شوند.

    وی در بخش دیگری درباره برگزاری انتخابات پیش رو، با اشاره به حضور ترامپ و دیدگاه های غیر متعارف او نسبت به ایران موضع گیری که نسبت به برجام در قبل از پیروزی انتخابات و  بعد از آن داشت، گفت:  به نظرمن هر زمان مردم ما تحت فشار و تهدید  قرار گرفتند صرف نظر ا زهمه اختلافات در کنار هم  بودند و  صحنه راهپیمایی ها جایی است که این اتفاق بروز و ظهور پیدا می کند .

    این مقام مسئول ادامه داد: در  این روز همه  مردم  فارغ از هرگونه سلایق سیاسی در راهپیمایی 22 بهمن حضور دارند چرا که  امروز این نیاز و ضرورت وحدت ملی،  بین مسئولین بیش از پیش احساس می شود.

    حسین زادگان گفت: شرکت مردم در راهپیمایی22 بهمن را به  نماد همدلی و وحدت تبدیل می کند و برای کشورهایی که طمع به کشور دارند این راهپیمایی پیام خوبی برای  تصمیم گیری تصمیمات کسانی که معاند نظام هستند، دارد.  

    وی، درباره  انتخابات فروردین ماه هم متذکر شد: ستاد انتخاباتی در شهرستان شکل گرفته و کمیته های اطلاع رسانی، استعلام ها ، حقوقی و امنیت و ... فعال است در عین حال یک کمیته  در ذیل  کمیته اطلاع رسانی  تشکیل شد که وظیفه  دارد موضوعاتی همچون  تبلیغات زودهنگام ، مطالب  له و علیه کاندیدای احتمالی و قطعی شورای شهر و ریاست جمهوری  را در فضای مجازی رصد کند که  با همکاری بخش حقوقی  و به استناد قوانین فضای مجازی  این کار صورت می گیرد   و با متخلفین  برخورد قانونی می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت