رئیس سازمان میراث فرهنگی در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت:

معافیت صددرصدی هتل‌ها و تاسیسات گردشگری از سال ۹۵

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان میراث فرهنگی از معافیت صددرصدی تاسیسات گردشگری و اقامتی که از سال ۹۵ پروانه بهره‌برداری گرفته‌اند، خبر داد.

معافیت صددرصدی هتل‌ها و تاسیسات گردشگری از سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، مسعود سلطانی‌فر، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز سه‌شنبه 27 بهمن ماه از نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته بازدید کرد.

    وی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه بین‌المللی گردشگری گفت: با توجه به سیاست‌های کلی دولت مبنی‌بر حمایت از فعالان به ویژه سرمایه‌گذاران گردشگری در جلسه اخیر هیات دولت ماده 31 آئین‌نامه رفع موانع تولید که اصلاحیه ماده 132 مالیات‌های مستقیم بود، به تصویب رسید و در این ماده مصوب شد برای هتل‌ها، مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری که از سال 95 پروانه بهره‌برداری می‌گیرند در کل کشور از معافیت صددرصدی برخوردار شوند.

    سلطانی‌فر افزود: مدت این معافیت در شهرهای کمتر توسعه‌یافته به مدت 10 سال و در شهرهای توسعه‌یافته به مدت 5 سال اجرایی می شود. همچنین آن دسته از بخش‌هایی که از معافیت 50 درصدی استفاده می کردند نیز این مصوبه شامل حالشان می‌شود. این مصبه در راستای حمایت از فعالان گردشگری است و مشمول تمام تورهای مسافرتی و آژانس‌هایی که در زمینه تورهای ورودی کار می‌کنند نیز خواهد شد.

    رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: در زمینه صدور ویزا و ویزای الکترونیکی بعد از افزایش مدت آن قول داده بودیم که تا سال 95 صدور ویزای الکترونیکی به اجرا برسد. دوستان در وزارت خارجه نوید دادند که زودتر این کار عملیاتی شود.

    وی ادامه داد: برای تکمیل هتل‌های نیمه‌تمام 780 میلیارد تومان اختصاص داده شد، بنابراین با کمک همه اعضای دولت و حضور بخش خصوصی شاهد رونقی که وعده داده بودیم، خواهیم بود.

    به گزارش مهر سلطانی‌فر درباره سفرهای نوروزی سال 95 نیز توضیح داد: دستورالعمل های شفاهی به ستادهای استانی ارسال کرده و خواسته ایم نظارت بر کیفیت و نرخ خدمات گردشگری انجام دهند. امیدواریم نوروز امسال سفرهای بهتری را در پیش داشته باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت