مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خبر داد

برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ استانی کتاب ایلام

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ استانی کتاب ایلام از ۸ تا ۱۳ اسفند ماه در مرکز استان خبر داد.

برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ استانی کتاب ایلام
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، «علی‌ محمدنیاکان» اظهار کرد: تاکنون 9 نمایشگاه کتاب در ایلام برگزاری شده و در سال جاری نیز دهمین نمایشگاه از 8 تا 13 اسفند سال جاری در مرکز این استان برگزار می‌شود.

    وی، بابیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری این نمایشگاه در مرکز استان فراهم‌شده است، افزود: نشست‌های متعددی با دستگاه‌های مختلف فرهنگی و اجرایی استان در راستای برگزاری این نمایشگاه برقرارشده و مقرر گردیده که این نهادها با تمام توان برای برگزاری این نمایشگاه تلاش کنند.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ابراز کرد: ثبت‌نام ناشران کشوری در سایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از 10 تا 22 بهمن سال جاری بوده است و انتظار می‌رود که شاهد شرکت ناشران برجسته کشوری در نمایشگاه کتاب استان ایلام باشیم.

    محمدنیاکان، بابیان اینکه کار اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای برگزاری این نمایشگاه در استان آغازشده است، گفت: هماهنگی با شهرداری ایلام در خصوص تمهیدات لازم برای مکان نمایشگاه و ارائه خدمات به شهروندان، رایزنی با صداوسیمای مرکز ایلام برای پوشش خبری و رسانه‌ای و همچنین برگزاری نشست با دستگاه‌های مرتبط با برگزاری نمایشگاه ازجمله اقدامات این اداره کل در راستای برگزاری نمایشگاه کتاب بوده است.

    وی با اشاره به اینکه به‌احتمال‌زیاد این نمایشگاه در محل انبار غله ایلام واقع در خیابان شهید بهشتی برگزار می‌شود، یادآور شد: یکی از مشکلات بزرگ فرهنگی در استان نبود زیرساخت‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و مکان نمایشگاه‌های دائمی برای برگزاری چنین نمایشگاهی است که باید مدنظر مسئولان فرهنگی و اجرایی استان قرار گیرد و حل این مشکل نقش مهمی در راستای تقویت سطح برگزاری نمایشگاه کتاب دارد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، بابیان اینکه نمایشگاه کتاب ایلام در سال گذشته بیش از 300 میلیون تومان فروش داشته است، خاطرنشان کرد: سال گذشته ٤٨٣ ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب استان اعلام آمادگی کردند که ٢٨٣ ناشر معتبر در این نمایشگاه حضور و ٣٩ هزار عنوان کتاب در 204 غرفه عرضه شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت