دبیر دومین جشنواره مدو لباس دانشجویی:

بخش نمایشگاهی جشنواره مدو لباس دانشجویی ۱۳۰اثر برتر برای نمایش دارد

عصر نمایشگاه- دبیر دومین جشنواره مدو لباس دانشجویی (پرنیا) گفت: نمایشگاه جشنواره در سه بخش آثار برتر، غرفه های نمایشگاهی و نشست کارگاهی برگزار می شود که ۱۳۰ اثر منتخب در بخش نمایشگاهی آماده نمایش است.

بخش نمایشگاهی جشنواره مدو لباس دانشجویی ۱۳۰اثر برتر برای نمایش دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، فاطمه مهاجرانی روز شنبه در نشست خبری دومین جشنواره ملی مد و لباس دانشجویی اظهار کرد: بعد از فراخوان این جشنواره، 560 اثر به دبیرخانه رسید که 358 اثر انتخاب و 130 اثر به عنوان آثار منتخب برای نمایش انتخاب شد.
    وی گفت: این جشنواره با هدف بهبود فضای تعامل جوانان با صنعت پوشاک مبتنی بر فرهنگ ایران اسلامی، ارتقا سطح دانش و مهارت شرکت کنندگان در زمینه طراحی لباس و دوخت، ایجاد بستر ارتباطی بین دانشگاه ها، صنعت و جامعه در بخش پوشاک به منظور استفاده از ظرفیت ها و شناسایی استعدادها برگزار می شود.
    مهاجرانی ادامه داد: ایجاد بستر کارآفرینی مبتنی بر اقتصاد هنر با تمرکز بر پوشاک حلال، ایجاد اعتماد به توانمندی تولیدکنندگان داخلی در رقابت با تولیدکنندگان سایر کشورها از دیگر اهداف است.
    رئیس دانشکده فنی حرفه ای دخترانه شریعتی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد سیاست گذاری و برنامه ریزی با نمایندگان وزارت علوم و کارگروه ساماندهی مد و لباس، مدیران دانشگاهها و ... تصمیم گرفته شد تا دبیرخانه دائمی جشنواره مدو لباس دانشجویی در دانشکده شریعتی شروع به کار کند.
    وی با اشاره به اینکه 560 اثر به دبیرخانه ارسال شد گفت: این آثار بر اساس شاخص های خلاقیت، نوآوری و ابتکار موجود در طرح و رعایت اصول علمی در حوزه طراحی و استفاده از دانش فنی در حوزه الگو، دوخت و تزئینات فرهنگ اسلامی ایرانی، 358 اثر انتخاب و 130 اثر منتخب به نمایش گذاشته می شود که نشان شیما و مالکیت معنوی به برگزیدگان اعطا خواهد شد.
    مهاجرانی افزود: در مرحله نهایی، داوران 15 اثر به عنوان آثار برجسته در بخش های پوشش اجتماع، پوشش مجلسی، پوشش نوجوان، پوشش دانشجویی و بخش ضخیم دوزی برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند که در آیین اختتامیه تقدیر خواهند شد.
    وی گفت: بخش غرفه های نمایشگاهی که آثار دانشجویان و دانش آموختگان برای نمایش و فروش عرضه می شود و همچنین کارگاه ها و نشست ها برگزار می شود.
    دومین جشنواره ملی مد و لباس دانشجویی از 26 بهمن ماه تا اول اسفندماه در دانشکده شریعتی برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت