در سالن همایش های بین المللی برج میلاد ؛

برگزاری نمایشگاه ساعت ایران در برج میلاد

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه تخصصی ساعت ایران در تاریخ ۲۷ الی ۳۰ بهمن ماه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می گردد.

برگزاری نمایشگاه ساعت ایران در برج میلاد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از هدانا ، این نمایشگاه با هدف اطلاع رسانی موثق از روند فعل و انفعالات صنعت ساعت در کشور و معرفی اشخاص حقیقی مرتبط با این صنف است.

    پدیده حضور محصولات غیر اصل در بازار ساعت بعضا” مشکلات عدیده ای را برای نمایندگی ها و در نهایت خریداران ایجاد کرده و می کند.

    لذا برگزاری این نمایشگاه این امکان را برای تجار و وارد کنندکان معتبر فراهم خواهد کرد که ضمن شرکت در نمایشگاه و معرفی حضور رسمی خود در عرصه این صنعت ، فهرست فروشندگان معتبر خود را هم در معرض دید عموم قرار دهند.

    از این جهت برگزاری نمایشگاه تخصصی ساعت نقطه عطفی در گردهمایی متخصصین مربوطه در یک فضای کاملا” حرفه ای با شرکت نمایندگی های معتبر از سراسر کشور است.

    معرفی مارک های مختلف و جذب نمایندگی های فروش معتبر از جمله اهداف این نمایشگاه است . شرکت مهرگستر تامین افزار تنها نماینده رسمی کلیه محصولات کاسیو اعم از ساعت و ماشین حساب و ویدئو پروژکتور و آلات موسیقی است که کلیه محصولات خود را با گارانتی لایف سرویس که معتبرترین شرکت خدمات پس از فروش فعال در عرصه خدمات رسانی است به بازار عرضه میکند و سعی دارد تا از طریق این نمایشگاه اطلاعات فوق را هم در زمینه اخذ نمایندگی و هم در زمینه خدمات رسانی و گارانتی محصولات به مخاطبین برند کاسیو اعلام کرده و بتواند بهترین شرایط را برای بازدیدکنندگان ، نمایندگان و مشتریان جدید کاسیو فراهم آورد.

    سعید ملک نیا، مدیر عامل شرکت مهر گستر تأمین افزار با اشاره به اینکه برای اولین بار است که در ایران نمایشگاه تخصصی ساعت برگزار میگردد گفت: نمایشگاه میتواند هم در زمینه برندینگ و هم در زمینه فروش و جلب مشتری به شرکت های وارد کننده و در زمینه دستیابی به اطلاعات جامع ، دقیق ، ملموس و آگاهی بیشتر نسبت به شرکت ها و برند های فعال در مارکت ساعت به بازدید کننده ها کمک شایان ذکری کند.

    در گام اول باید سعی بر این گذاشته شود که این نمایشگاه به طور سالانه برگزار گردد و در برگزاری آن با توجه به لوکس بودن کالاها و خاص بودن مخاطبین دقت و همت به هرچه بهتر برگزار شدن نمایشگاه به کار گرفته شود. همچنین با رعایت اصول مشتری مداری و امکانات رفاهی و ایده های جذاب برای بازدیدکنندگان باعث بیشتر شدن استقبال و رضایت خاطره آن عزیزان گردیم. شرکت مهرگستر تامین افزار تنها نماینده رسمی کلیه محصولات کاسیو اعم از ساعت و ماشین حساب و ویدئو پروژکتور و آلات موسیقی است که کلیه محصولات خود را با گارانتی لایف سرویس که معتبرترین شرکت خدمات پس از فروش فعال در عرصه خدمات رسانی است به بازار عرضه می کند و سعی داریم تا از طریق این نمایشگاه اطلاعات فوق را هم در زمینه اخذ نمایندگی و هم در زمینه خدمات رسانی و گارانتی محصولات به مخاطبین برند کاسیو اعلام کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت