با حضور رئیس نمایشگاه صورت گرفت

برگزاری نخستین جلسه ستاد اجرایی سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه- نخستین جلسه ستاد اجرایی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور رئیس و مدیران کمیته‌های نمایشگاه برگزار شد.

برگزاری نخستین جلسه ستاد اجرایی سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، نخستین جلسه ستاد اجرایی این نمایشگاه با ریاست سید عباس صالحی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و حضور مدیران کمیته‌های نمایشگاه روز چهارشنبه (27 بهمن ماه) در سالن زنده‌یاد علی عاشوری در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار شد.
    در این جلسه سید عباس صالحی با اشاره به مشخص شدن ساختار نمایشگاه و صدور احکام مدیران کمیته‌ها گفت: با توجه به تاخیر پیش آمده، امیدوارم در زمان باقی مانده هر چه سریع‌تر بتوانیم اقدامات اجرایی نمایشگاه را پیش ببریم.
    وی با اشاره به ترکیب کمیسیون معاملات سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد: با توجه به مصوبه شورای سیاست‌گذاری مبنی بر تغییر و ترمیم کمیسیون معاملات نمایشگاه، آقایان همایون امیرزاده، امیرمسعود شهرام‌نیا و حسن سیفی به عنوان هیئت مدیره موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و به نمایندگی از معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این کمیسیون حضور خواهند داشت. آقایان سید محمود حسینی، محمدرضا توکل صدیق و محمود آموزگار هم از سوی تشکل‌های نشر در این کمیسیون خواهند بود. نماینده شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه در این جلسات نیز آقای مرتضی کاظمی است. همچنین آقایان مهدی اسماعیلی‌‍ راد و مصطفی وکیلی نیز به عنوان معاون اجرایی و مدیر کمیته مالی نمایشگاه در کمیسیون معاملات عضو خواهند بود.

    رئیس سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران ادامه داد: در نخستین جلسه کمیسون معاملات تلاش خواهد شد تا سقف بودجه برای کمیته‌های گوناگون مشخص شود و پس از آن مدیران کمیته‌ها بر اساس بودجه اعلام شده به برنامه‌ریزی و ارایه برنامه‌های خود جهت تصویب بپردازند که این فرایند باید تا پایان اسفند ماه انجام شود و در واقع برنامه های همه کمیته ها در همین زمان به کمیسیون معاملات ارائه و بررسی و مصوب شود.
    وی افزود: این اقدام موجب خواهد شد تا کمیته‌ها در سال آینده با فراغ بال و فارغ از دغدغه های مالی بر روی کارهای اجرایی در نمایشگاه تمرکز کنند.
    صالحی شفافیت درآمدها و هزینه‌های نمایشگاه را یکی از اصول مهم دانست و گفت: تاکید داریم که تمامی هزینه‌ها و درآمدهای سی امین نمایشگاه کتاب تهران باید در کمیسیون معاملات به تصویب برسد و بر این اساس همه درآمدها و هزینه های همه کمیته ها باید در کمیسیون معاملات مطرح و به تصویب برسد . با این اقدام امیدواریم بتوانیم نمایشگاهی شفاف در حوزه درآمدها و هزینه‌ها داشته باشیم.
    صالحی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تهران یک رویداد بزرگ فرهنگی است تاکید کرد: به طور حتم برگزاری موفق این رویداد نیازمند همکاری و هماهنگی کامل و مناسب مدیران همه ی کمیته هاست.
    در ادامه این جلسه هر یک از مدیران کمیته‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند و در پایان احکام خود را از رئیس نمایشگاه دریافت کردند.
    بر اساس این گزارش، در نخستین جلسه ستاد اجرایی نمایشگاه آقایان محمود آموزگار، داود موسایی، مهدی اسماعیلی‌راد، محمدمهدی داودی‌پور، علی اکبر تورانیان، یحیی دهقانی، هومان حسن‌پور، همایون امیرزاده، امیر مسعود شهرام نیا، داریوش رضوانی، سید محمد طباطبائی، علی فریدونی، حسین صفری، محسن نصرالله، محسن عموشاهی، محمد خلج، مصطفی وکیلی قاهانی، غلامرضا نوعی، مهدی سهل آبادی و رجبعلی سالاریان حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت