مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران قم :

استقبال چشمگیر مردم قم در اولین روز برپایی دوازدهمین نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران قم از استقبال چشمگیر مردم در اولین روز از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم خبر داد.

استقبال چشمگیر مردم قم در اولین روز برپایی دوازدهمین نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، سید محمود حسینی مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران قم با اشاره به اهداف برپایی دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم گفت:نمایشگاه های کتاب تاثیر بسزایی در فرهنگ سازی کتابخوانی در جامعه دارد.

    وی افزود: نمایشگاه ها زمینه را برای تهیه ی آسان کتاب فراهم می کند و مردم به راحتی می توانند کتاب های مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کتتد.

    حسینی با اشاره به محدودیت فضاهای نمایشگاهی بویژه برای کتاب گفت: متاسفانه به علت کمبود فضا نتوانستیم همانند سال گذشته پذیرای تعداد بیشتری از ناشران باشیم  و تنها 285 ناشر توانستند در نمایشگاه شرکت کنند.

    وی ادامه داد: سال گذشته با توجه به این که برای برگزاری این نمایشگاه فضای بیشتری در مصلای قدس داشتیم حدود 460 ناشر در 4 بخش دفاع مقدس، کودک، دانشگاهی و عمومی در نمایشگاه حضور داشتند اما امسال نتوانستیم فضای مصلی را در اختیار بگیریم و نمایشگاه در مجتمع ناشران برپا شد.

    مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران قم، افزود:دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم با شرکت 285 ناشر و نمایندگی از استان قم و سایر استان های کشور مانند تهران در ساختمان مجتمع ناشران در 5 طبقه به وسعت 15 هزار متر مربع برگزار شده است.

    وی با اشاره به برنامه های جانبی نمایشگاه گفت: برگزاری نشست شعر آیینی با حضور بانوان شاعر، سوگواره شعر فارسی با حضور شاعران استان، رونمایی از کتاب های گویا ویژه روشندلان ،کارگاه خط بریل و برنامه ویژه کتابخوانی ناشنوایان از جمله برنامه های جانبی نمایشگاه است.

    وی از استقبال چشمگیر مردم در اولین روز از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم خبر داد و  تصریح کرد: ارائه ی کتاب در زمینه های مختلف علمی، دینی، دانشگاهی، عمومی و کودک و حضور ناشران مطرح از جمله امیرکبیر، مهر، سوره، فرهنگ معاصر، قدیانی و غیره  و ارائه تخفیف از جمله دلایل این استقبال است.

    لازم به ذکر است در این نمایشگاه که 285  ناشر حضور پیدا کرده اند کتاب ها با 30 تخفیف درصد تخفیف ارائه می شود.این نمایشگاه که در آن  بیش از 50 هزار عنوان کتاب از سوی ناشران سراسر کشور  عرضه شده است از اول تا هفتم اسفند  صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصر ها از ساعت 16 تا 21 در مجتمع ناشران برپا می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت