حضور فولاد خراسان درنمایشگاه اختصاصی بغداد

عصر نمایشگاه- شرکت مجتمع فولاد خراسان در سومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران که با حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران و وزیر تجارت جمهوری اسلامی عراق افتتاح شد .

حضور فولاد خراسان درنمایشگاه اختصاصی بغداد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا ، رییس صادرات فولاد خراسان در این خصوص اظهار کرد: سومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت «پروژه بغداد و نمایشگاه صنعت ساختمان، ماشین آلات صنعتی و خطوط تولید» با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت ایران در بغداد برگزار شد.

    حمید رضا شنوایی گفت: در این نمایشگاه چهار روزه که ، شرکت های صنعتی و تولید کنندگان ایرانی در محل نمایشگاه بین المللی بغداد به معرفی توانمندی ها و محصولات خود پرداخته و صنعتگران و بازرگانان دو کشور ضمن آشنایی با ظرفیت های همکاری های متقابل، به تبادل نظر پیرامون توسعه مناسبات اقتصادی پرداختند.

    وی خاطرنشان کرد: میزان سالانه مصرف فولاد در کشور عراق به حدود 1 میلیون و 200هزار تن می رسد که ترکیه، اکرین و ایران اصلی ترین تامین کنندگان فولاد این کشور هستند.

    شنوایی با بیان این که  70 درصد مصرف میلگرد این کشور توسط تولید کنندگان ترک و اوکراینی تامین می شود، افزود: شرکت های ایرانی نیز، خصوصا در تامین میلگرد، سهمی حدود 30 درصدی از این بازار به خود اختصاص داده اند و از دستاوردهای حضور فولاد خراسان در این نمایشگاه عقد قرارداد فروش میلگرد به برخی تجار بخش خصوصی این کشور بود.

    وی عنوان کرد: از حدود 64 هزار تن صادرات شرکت در سال جاری تقریبا 30 درصد آن به کشور عراق صورت پذیرفته که امیدواریم با هدف گذاری ویژه صادرات به عراق، این میزان به 50 درصد افزایش یابد.

    شنوایی تاکیدکرد: با 3 گروه تجاری برای صدور محصولات مذاکره گردید که با دو گروه توانستیم برای صدور محصولات فولاد خراسان به توافق برسیم.

    وی یادآورشد: یکی از عواملی که  بر صدور محصولات فولاد خراسان به کشور عراق تاثیر منفی مستقیمی دارد، هزینه بالای حمل بار از مبدا فولاد خراسان تا مرزهای عراق می باشد.

    رییس صادرات فولاد خراسان تصریح کرد: با رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران نیز نشستی درخصوص معرفی شرکت فولاد خراسان و توانمندی های صادرات به کشور عراق برگزار گردید.

    گفتنی است در این نمایشگاه 140 شرکت ایرانی در زمینه های نفت و گاز، صنعت، خودرو و قطعات خودرو، آّب و برق، خدمات فنی–مهندسی، ساختمان، لوازم خانگی، مبلمان اداری و منزل و صنایع غذایی و کشاورزی محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت