دبیر اجرایی نمایشگاه سراسری کتاب استان ایلام:

برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب ایلام از هشتم اسفند

عصر نمایشگاه- دبیر اجرایی نمایشگاه سراسری کتاب استان ایلام با تأکید بر اینکه نمایشگاه کتاب پیشانی فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان است، گفت: نمایشگاه سراسری کتاب استان ایلام با حضور ناشران برجسته کشور از هشتم تا سیزدهم اسفندماه سال جاری در محل انبار غله این استان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب ایلام از هشتم اسفند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، واحد زهرایی، دبیر اجرایی نمایشگاه سراسری کتاب استان ایلام در نشست هماهنگی برگزاری این نمایشگاه در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب یک رویداد بزرگ فرهنگی و مطالبه عمومی است که موجب توسعه فرهنگی به‌ویژه در عرصه مطالعه و کتاب‌خوانی می‌شود.
    وی با بیان اینکه برای اولین بار در استان نمایشگاه کتاب در دو سال متوالی برگزار می‌شود، افزود: به‌ طور متوسط در هر سه و نیم سال یک نمایشگاه سراسری کتاب در استان برگزارشده که امید است روند برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در سال‌های آتی نیز با توجه به استقبال خوب مردم عزیز استان ادامه داشته باشد.
    دبیر اجرایی نمایشگاه سراسری کتاب استان ایلام اضافه کرد: نمایشگاه کتاب پیشانی فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان است و مجموعه استان برای برگزاری باشکوه این نمایشگاه در حال فعالیت هستند و تلاش شده که از توان و ظرفیت کارشناسی همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای هرچه بهتر برگزار کردن این نمایشگاه استفاده شود.
    زهرایی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجموعه‌ای توانمند در راستای برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری است، گفت: هدف از این نشست این است که طرح‌ها، ایده‌ها و نظرات کارشناسی ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب ارائه و جمع‌بندی شود تا شاهد برگزاری خوب و مناسب این نمایشگاه در استان باشیم.
    وی با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی مناسب از برگزاری و روند اجرایی نمایشگاه بزرگ کتاب استان، یادآور شد: باید از ظرفیت و فرصت فضای مجازی در راستای اطلاع‌رسانی برنامه‌های نمایشگاه کتاب استفاده کرد که با ترویج فرهنگ مطالعه در فضای مجازی، این فرهنگ در فضای واقعی متجلی شود.
    دبیر اجرایی نمایشگاه سراسری کتاب استان ایلام تصریح کرد: برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب نیز با حضور دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مؤسسات قرآن و عترت، انجمن‌های شعر و ادب و هنرهای تجسمی و مؤسسات و ناشران استانی و سایر بخش‌ها برگزار خواهد شد.
    زهرایی در پایان عنوان کرد: یکی از نیازهای استان ایجاد زیرساخت لازم برای برگزاری نمایشگاه بزرگ ازجمله نمایشگاه کتاب است که باید در این زمینه در استان فعالیت شود که نمایشگاه‌هایی در این حد در فضایی مناسب برگزار شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت