مسئول کمیته برنامه‌های جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب ایلام خبر داد

۱۵ برنامه جنبی در دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- هم‌زمان با برگزاری دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام از ۸ تا ۱۳ اسفند سال جاری، بیش از ۱۵ برنامه جنبی در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی برگزار می‌شود.

۱۵ برنامه جنبی در دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، شهریار غلامپور، مسئول کمیته برنامه‌های جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب ایلام، صبح امروز (7 اسفند) اظهار کرد: زمان برگزاری این برنامه‌های در سه نوبت صبح و عصر از ساعت 10 تا 12 و 16 تا 18 عصر و 19 تا 21 شب برگزار می‌شود.

    وی، بابیان اینکه این افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب ایلام از ساعت 10 روز یکشنبه 8 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: جشن کتاب و کودک شامل قصه‌گویی، شعرخوانی و اجرای موسیقی کودکان، نقد و بررسی مجموعه اشعار عباسی آرام با حضور شاعران استان ایلام روز یکشنبه در محل برگزاری نمایشگاه در محل سالن اداره غله استان برگزار می‌شود.

    غلامپور، یادآور شد: کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور اصحاب فرهنگ و هنر به‌عنوان سفیران پیشگیری از اعتیاد به همت ستاد برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب و همچنین جشن آشتی با کتاب، اجرای موسیقی، شعر، نمایش و اهدای جوایز جشنواره آدم‌برفی از برنامه‌های روز دوشنبه روز دوم برگزاری نمایشگاه کتاب است.

    مسئول کمیته برنامه‌های جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب ایلام، یادآور شد: نشست هم‌اندیشی نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، نشست علمی فرصت‌ها و چالش‌های شبکه‌های اجتماعی در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی و نشست تخصصی بررسی وضعیت چاپ و نشر استان فرصت‌ها و چالش‌ها از برنامه‌های روز سوم نمایشگاه کتاب ایلام است.

    وی، برگزاری نشست کتاب‌خوان، برگزاری گفتمان وضعیت مطالعه و کتاب‌خوانی در بین دانش آموزان استان، نشست علمی نقش فرهنگ و هنر و رسانه در اقتصاد مقاومتی، نشست تخصصی نقد و بررسی ادبیات داستانی استان از برنامه‌های روز چهارم نمایشگاه سراسر کتاب ایلام عنوان کرد.

    غلامپور، گفت: نشست فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی، محفل شعر آیینی با حضور استاد اسماعیل آذر و نقش مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را از برنامه‌های روز پنجم نمایشگاه کتاب ایلام برشمرد.

    وی، در پایان با دعوت از عموم مردم استان به‌ویژه علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی برای حضور در برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب ایلام، خاطرنشان کرد: دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام تا روز جمعه 13 اسفند سال جاری در محل سالن اداره غله این استان فعالیت خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت