۳۱ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه ایلام عرضه می شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام ۸ اسفند سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی و اقشار مختلف مردم در محل انبار غله این شهر افتتاح می‌شود.

۳۱ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه ایلام عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، علی محمدنیاکان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، امروز (7 اسفند) در نشست خبری دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر اساس سیاست‌های وزارت متبوع، توجه و نگاه فراگیری به همه حوزه‌های فرهنگی و هنری دارد.

    وی، بابیان اینکه یکی از این برنامه‌های توسعه و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی در بین اقشار مختلف مردم است، ابراز کرد: این سیاست از سال 72 در بین استان‌های کشور آغازشده و استان ایلام نیز در این زمینه در راستای رشد و اعتلای فرهنگ مشارکت داشته که سهم استان ایلام تاکنون برگزاری 10 نمایشگاه بزرگ کتاب بوده است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، یادآور شد: این نمایشگاه ساعت 10 صبح 8 اسفند با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل بازرسی وزارت و فرهنگ ارشاد اسلامی، معاونین استاندار و مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر و اقشار مختلف مردم افتتاح خواهد شد.

    محمد نیاکان، یادآور شد: استان ایلام شاهد برگزاری سیصد و سی یکمین نمایشگاه کتاب استانی در کشور است که وجود مشکلات و عدم وجود زیرساخت‌های مجتمع نمایشگاهی این نمایشگاه دایر می‌شود، امسال با حمایت مسئولان استانی و دلگرم بودن به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دومین سال پیاپی نمایشگاه کتاب استانی برگزارشده است و به مدت یک هفته تازه های نشر کشور در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

    وی، بابیان اینکه انتظار می‌رود که نمایشگاهی باشکوهی در استان برگزار شود، گفت: در این نمایشگاه 204 ناشر از سراسر کشور در قالب 187 غرفه 31 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف ازجمله کلیات، حقوقی، دانشگاهی، ادبیات، کاربردی، علمی و سایر بخش‌ها را ارائه خواهند کرد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در پایان با تقدیر از تعامل مدیرکل اداره غله استان ایلام، خاطرنشان کرد: با توجه به عدم وجود زیرساخت مناسب در استان، بیش از 6 هزار تن گندم از یکی از انبارهای غله در استان جابجا شده که 31 هزار عنوان در این مکان با آماده‌سازی محل، در معرض دید علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار بگیرد.

    محمدنیاکان، بیان کرد: در حوزه فرهنگی در این چند سال اخیر با تلاش‌های مسئولان، میزان زیرساخت‌های استان دو برابر شده و زمین برای رسیدن به افق 1404 به‌اندازه کافی در اختیار حوزه فرهنگ قرارگرفته است که این نمایشگاه با عنایت رئیس شورای فرهنگ عمومی استان و نایب‌رئیس ایشان دایر شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت