رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل :

نمایشگاه دستاوردهای معلولان وزنان سرپرست خانوار آمل گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه دستاوردها وتولیدات معلولان و زنان سرپرست خانوار زیرپوشش اداره بهزیستی شهرستان آمل دراین شهرستان گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای معلولان وزنان سرپرست خانوار آمل گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل گفت: دراین نمایشگاه بیش از 50 غرفه دستاوردها وتولیدات معلولان شهرستان آمل و زنان سرپرست خانوار در زمینه های پرورش گل وگیاه، صنایع دستی، فرش وگلیم، تابلوفرش، تابلوهای نقاشی، سفالینه ها، پخت شیرینی های محلی وخانگی، شوری وترشیجات، کیف وکفش وپوشاک عرضه شده است.
    وحید حسین زاده افزود: برپایی این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای فعال ترشدن معلولان جسمی وحرکتی وارائه توانمندیهای آنان در قالب تولیدات ودست ساخته ها به صورت گروهی برای عرضه به عموم مردم است.
    وی ادامه داد: شماری زیادی از زنان سرپرست خانوار نیز دراین نمایشگاه با حمایت های مالی که از سوی اداره بهزیستی شهرستان آمل در سالهای اخیر شده است، تولیدات خود را عرضه کردند.
    رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل، شمار معلولان زیرپوشش این اداره را بیش از هفت هزار نفر اعلام واضافه کرد: از این شمار بیش از 900 زن نیز به عنوان سرپرست خانوار از حمایت های اداره بهزیستی در طول سال بهره مند هستند.
    حسین زاده، به پرداخت حدود 9میلیارد ریال تسهیلات به 62 نفر از زنان سرپرست خانوار آملی برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال وکارآفزینی برای آنان درسال جاری اشاره کرد وگفت: خوشبختانه پرداخت این میزان تسهیلات علاوه بر اشتغالزایی شمار زیادی از زنان، باعث تولید محصولات در بخش های کشاورزی، تولیدات صنایع دستی و خانگی شده که کمک زیادی به اقتصاد این خانواده ها شده است.
    ** فراهم شدن مکان بازارچه دائمی فروش تولیدات معلولان آمل
    رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل همچنین به فراهم شدن زمین مورد نیاز از سوی شهرداری این شهر برای ایجاد بازارچه دائمی عرضه وفروش تولیدات معلولان وزنان سرپرست خانوار خبر داد.
    به گفته حسین زاده، این بازارچه بزودی در مرکز شهر آمل با همکاری شهرداری راه اندازی خواهد شد.
    نمایشگاه دستاوردهای معلولان وزنان سرپرست خانوار آمل به مدت سه روز صبح وعصر برای بازدید علاقمندان برپا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت