ایجاد ۱۷ خط اتوبوسرانی و تاکسیرانی به مقصد نمایشگاه جدید کتاب

عصر نمایشگاه:معاون حمل و نقل و ترافیک سازمان بازرسی شهرداری تهران از مجموعه بزرگ «شهر آفتاب» دیدن کرد .

ایجاد ۱۷ خط اتوبوسرانی و تاکسیرانی به مقصد نمایشگاه جدید کتاب
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،  مهدی خدیوی گفت: با توجه به این که قرار است فاز اول پروژه «شهر آفتاب» در اردیبهشت سال آینده به بهره برداری برسد و از جمله بخش هایی که مورد بهره برداری قرار می گیرد نمایشگاه کتاب است، لذا ایجاد زیرساخت های لازم به منظور امکان دسترسی شهروندان چه از طریق حمل و نقل عمومی و چه از طریق حمل و نقل شخصی به این مکان، ضرورت دارد.
    وی با اشاره به بازدید از فضاهای در دست ساخت پروژه «شهر آفتاب» همچون تالار صد ستون، میدان اصلی و فضای مسقف نمایشگاه کتاب، اضافه کرد: طراحی علائم انتظامی، خط کشی ها و تابلوهای هدایت مسیر در این پروژه آغاز شده که با توجه به تأثیر آن در راهنمایی بازدید کنندگان از مجموعه مذکور اهمیت ویژه ای برخوردار است.
    مهندس خدیوی با بیان این که هفته گذشته نیز معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پروژه «شهر آفتاب» دیدن کرد، تصریح کرد: ایستگاه متروی شاهد که در مجاورت این پروژه قرار دارد، امکان مناسبی برای شهروندانی است که تمایل دارند خود را از طریق مترو به محل این پروژه برسانند.
    معاون حمل و نقل و ترافیک سازمان بازرسی شهرداری تهران در پایان با تأکید بر پیش بینی امکانات و تسهیلات حمل و نقل عمومی به منظور مراجعه عموم شهروندان به پروژه «شهر آفتاب»، خاطرنشان کرد: علاوه بر مترو، 8 خط اتوبوسرانی و 9 خط تاکسیرانی از پایانه های درون شهری و میدان های اصلی شهر به مقصد نمایشگاه بین المللی جدید تهران پیش بینی شده است.
    گفتنی است با توجه به اهمیت پروژه «شهر آفتاب»، معاون حمل و  نقل و ترافیک شهرداری تهران به معاون ترافیک سازمان بازرسی شهرداری تهران مأموریت داده تا به نمایندگی از ایشان، به صورت مستقیم بر اقدامات حمل و نقلی این پروژه نظارت کرده و موضوعات ترافیکی پروژه مذکور را به طور مستمر، مورد پیگیری قرار دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت