مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر خبر داد:

بازدید بیش از ۵۰ هزار نفر از غرفه علیصدر در نمایشگاه گردشگری کشور

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه گردشگری کشور در تهران بیش از ۵۰ هزار نفر از غرفه های این شرکت بازدید کردند.

بازدید بیش از ۵۰ هزار نفر از غرفه علیصدر در نمایشگاه گردشگری کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،حمیدرضا یاری با اشاره به برگزاری جشنواره گردشگری در تهران گفت: امسال همدان موفق به کسب بهترین غرفه در نمایشگاه بین المللی شد و این نمایشگاه فرصتی عالی برای آشنا شدن بیشتر مردم با پتانسیل های گردشگری استان همدان بود.

    مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه 50 هزار بسته تبلیغاتی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده بود که در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت، گفت: جمعیتی افزون بر50 هزار نفر از غرفه شرکت سیاحتی علیصدر در این نمایشگاه بازدید کرده اند.

    یاری با اشاره به بازید افراد شاخص از غرفه گفت: معاون رئیس جمهور، چند تن از وزرا، سفرای خارجی و استاندارهای سایر استان ها از غرفه این شرکت بازدید کرده اند.

    مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در ادامه گفت: این نمایشگاه فرصتی برای جذب توریست و معرفی برند همدان بود.

    مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه یک روز به عنوان روز همدان معرفی شده بود، گفت: در این روز با همکاری سازمان میراث فرهنگی برنامه ای به اجرا در آمد.

    یاری با اشاره به اینکه غار علیصدر به‌عنوان بزرگترین غار آبی جهانی در ایام نوروز آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است، اظهار داشت: غار علیصدر به عنوان تنها غار آبی جهان قابل قایقرانی است.

    به گزارش مهر مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه ظرفیت اقامتی مناسبی برای اقامت مسافران نوروزی در روستای علیصدر و محدوده غار ایجاد شده است، عنوان کرد: شرکت سیاحتی علیصدر دارای دو مجتمع علیصدر، عباس‌آباد، آژانس بین‌‌المللی مسافری و 20 درصد از سهام شرکت تله کابین گنجنامه است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت