معاون گردشگری کرمانشاه بیان کرد

معرفی کرمانشاه به بهترین نحو به ایرانیان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: غرفه استان کرمانشاه در نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با استقبال گسترده بازدیدکنندگان مواجه شد.

معرفی کرمانشاه به بهترین نحو به ایرانیان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، علیرضا مرادی بیستونی در این باره اظهارکرد: از زمان افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران، غرفه استان کرمانشاه با استقبال گسترده‌ای از سوی بازدیدکنندگان مواجه شد.

    وی افزود: اجرای موسیقی زنده و پذیرایی با بهترین دم نوش های گیاهی و شیرینی‌های خاص استان در غرفه کرمانشاه و اجرای گروه حرکات موزون(هلپرکی) بر روی استیج نمایشگاه جاذبه خاصی برای بازدیدکنندگان ایجاد و این غرفه را در میان سایر استان ها متمایز کرد.

    مرادی بیستونی تصریح کرد: اجرای زنده شاهنامه خوانی به عنوان یکی از سنت‌های دیرنه استان کرمانشاه از دیگر برنامه‌های استان کرمانشاه در نمایشگاه بین المللی گردشگری بود که شامل شاهنامه الماس خان کندوله ای در خصوص داستان خسرو شیرین بود.

    وی با اعلام اینکه در غرفه کرمانشاه صنایع دستی استان نیز معرفی شد، ادامه داد: سعی شد با پکیج های متعدد استان کرمانشاه به نحو شایسته ای معرفی شود و یک قدرت انتخاب در اختیار گردشگران برای سفر به کرمانشاه ایجاد شود.

    مرادی بیستونی افزود: همچنین در قالب توزیع بروشور، نقشه، دی وی دی و سایر اقلام فرهنگی و نیز ارسال نرم افزار هوشمند معرفی استان از طریق بلوتوث هوشمند، جاذبه‌ها و مسیرهای گردشگری استان کرمانشاه به بازدید کنندگان معرفی شد.

    به گزارش ایسنا معاون گردگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، در ادامه از رونمایی سیستم اطلاع رسانی هوشمند برای اولین بار توسط اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد و گفت: کارایی این سیستم بگونه ای است که همه اطلاعات مورد نیاز یک گردشگر را از جمله تلفن های ضروری، آدرس هتل ها، مهمان پذیرها، رستوران های بین راهی و ... معرفی جاذبه های استان، فواصل شهرستان ها و استان های همجوار و ... را به صورت پرینت در اختیار گردشگران قرار می دهد.

    گفتنی است ،نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از تاریخ 27 تا 30 بهمن ماه در محل نمایشگاه های دائمی تهران برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت