فرهنگسرای ابن سینا برگزار می کند

نمایشگاه و کارگاه خیریه «هفت هنر در یک چمدان»

عصر نمایشگاه- فرهنگسرای ابن سینا با حمایت گروهی از هنرمندان از کودکان کار و خیابان نمایشگاه و ورک شاب خیریه نقاشی با عنوان "هفت هنر در یک چمدان" را از ۱ تا ۷ اسفند ماه در ۲گالری خود برگزار می کند.

نمایشگاه و کارگاه خیریه «هفت هنر در یک چمدان»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،در آستانه نزدیک شدن به پایان سال، نمایشگاه خیریه گروهی تحت عنوان " هفت هنر در یک چمدان" ویژه آثاری از اساتید، هنرمندان و نقاشی های کودکان در حمایت از کودکان کار و خیابان از شنبه یکم لغایت هفتم اسفند ماه در گالری شماره یک و دو فرهنگسرای ابن سینا برگزار گردد.

    در روز افتتاحیه نمایشگاه، سمیناری با عنوان " خلا قیت و نوآوری در نقا شی کودک" توسط استاد پیشکسوت؛ شجاع جزایری ساعت 17 برگزار می گردد.

    سید علی محمد شجاع جزایری فارغ التحصیل دانشگاه هنر و بیش از 45 سال است که به  تدریس از مهد تا دانشگاه مشغول می باشم در حال حاضر تدریس در دانشگاه هنر و معماری سوره در رشته کارشناسی ارشد بتدریس مشغول می باشد .

    طی مدت نمایشگاه هر روز ورک شاپ هنری تحت عنوان " کودکانِ بهشتیانِ زمین" ویژه کودکان سندرم دان، کار و خیابانی و معلول جسمی با حضور هنرمندان برگزار خواهد شد.
    همچنین در روز پایانی در مراسم اختتامیه، یک اجرای پرفورمنس توسط استاد محمد ابراهیم جعفری، کیوان یوسفی و شراره زندیان انجام خواهد شد.

    شایان ذکر است اساتیدی چون؛ مهرداد قهرمانی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد، کاوه نامق؛ عضو هیئت علمی دانشکده هنر دانشگاه آزاد، محمد ابراهیم جعفری؛ پیشکسوت نقاشی، علی ذاکری، فیروز آقا خانی،مهتاب معینی ، روناک ربیعی، ژاله تندرو و تعدادی از هنرمندان صدا و سیما در این دوره از نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    به گزارش تسنیم ،علاقمندان  به شرکت در این رویداد هنری می توانند در تاریخ ذکر شده به فرهنگسرای ابن سینا به نشانی :شهرک قدس(غرب) ، ایران زمین شمالی فرهنگسرای ابن سینا مراجعه نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  88366366 تماس حاصل فرمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت