در مرکز همایش های شهر کوالالامپور پایتخت مالزی؛

چهاردهمین نمایشگاه صنعت حلال مالزی با حضور ایران برگزار می شود

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه بین المللی حلال مالزی از ۵ تا ۸ آوریل (۱۶ تا ۲۰ فروردین) با حضور نمایندگان کشورهای مختلف از جمله ایران در مرکز همایش های شهر کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می شود.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت حلال مالزی با حضور ایران برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، تارنمای نمایشگاه بین المللی حلال مالزی روز دوشنبه اعلام کرد در نمایشگاه امسال 550 شرکت از حدود 30 کشور از جمله ایران، ترکیه، برزیل، آفریقای جنوبی، فلسطین، امارات متحده عربی، چین، ژاپن، تایوان و کره جنوبی حضور دارند.
    سال گذشته 539 شرکت از 29 کشور در این نمایشگاه حضور داشتند که در مجموع 22 هزار و 27 خریدار و بازدید کننده خارجی از آن دیدن کردند.
    پیش بینی می شود از نمایشگاه امسال بیش از 25 هزار نفر بازدید کنند.
    شرکت های حاضر در این نمایشگاه سال گذشته با معرفی محصولات جدید خود توانستند فروش یک میلیارد و 140 میلیون رینگیتی (حدود 250 میلیون دلاری) را ثبت کنند.
    اگرچه تعداد کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه از سال 2011 تاکنون با تغییرات نسبی همواره حدود 30 کشور بوده اند، اما تعداد شرکت های حاضر در نمایشگاه از 401 شرکت در سال 2011 با افرایش تدریجی به 543 شرکت در سال گذشته رسید.
    سال گذشته چین، تایلند، اندونزی، تایوان و آفریقای جنوبی پنج مشارکت کننده اصلی نمایشگاه حلال مالزی بودند و بیشترین بازدید نیز به ترتیب توسط فعالان کشورهای چین، اندونزی، سنگاپور، ژاپن، کره جنوبی، تایلند، عربستان، یمن، ایران و امارات متحده عربی انجام شد.
    تامین تقاضای رو به افزایش محصولات حلال و بازدید از محصولات متنوع بین المللی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد، از جمله دلایلی هستند که مقامات برگزارکننده نمایشگاه ضرورت بازدید از آن را مورد تاکید قرار می دهند.
    نمایشگاه بین المللی حلال مالزی از سال 2004 هر ساله به مدت چهار روز در مرکز همایش های شهر کولالامپور به میزبانی وزارت صنعت و تجارت خارجی و توسط سازمان توسعه تجارت خارجی مالزی برگزار می شود.
    شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان 12 سال متوالی به عنوان نماینده اتحادیه توسعه تجارت خارجی مالزی، نمایشگاه های ملی ایران را در مالزی با حضور تولیدکنندگان و فعالان صنعت حلال کشورمان برگزار کرده است.
    در حاشیه نمایشگاه بین المللی محصولات و مواد غذایی حلال مالزی همایش هایی در زمینه صنعت حلال برگزار می شود.
    بازار مصرف محصولات حلال جهان بالغ بر 700 میلیارد دلار تخمین زده می شود.
    پیش بینی می شود تا سال 2025 میلادی حدود 30 درصد از جمعیت جهان را مسلمانان تشکیل دهند و تولید و توزیع غذای حلال اکنون مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت