پایان نمایشگاه صنایع گوشتی حلال و حضور قوی در بازار های تحت پوشش

عصر نمایشگاه- جمعیت حدود ۲ میلیارد نفری مسلمانان در بیش از ۱۰۰ کشور سبب شده تا ارزش بازار صنعت حلال در جهان حدود چهار تریلیون دلار برآورد شود که این عدد به صورت مداوم در حال افزایش است، گستره تجارت صنعت حلال در دنیا ۳۷۰۰ میلیارد دلار و گردش مالی تجارت محصولات غذایی حلال را در سال ۲۰۱۵ در حدود بیش از ۹۰۰ میلیارد دلار اعلام شده است.

پایان نمایشگاه صنایع گوشتی حلال و حضور قوی در بازار های تحت پوشش
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از عصر اقتصاد ، دومین نمایشگاه بین المللی گوشت و فرآورده های گوشتی حلال و صنایع وابسته با همکاری چندین شرکت ایرانی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران  پس از  4 روز ، امروز به کار خود پایان خواهد داد.

    با وجود اینکه بیش از 80 درصد محصولات حلال در کشور های غیر مسلمان تولید می شود لذا به نظر می رسد برگزاری نمایشگاه هایی همچون دومین نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی حلال وصنایع وابسته تهران می تواند زمینه ساز تقویت و توسعه تجارت این حوزه در کشور های مسلمان باشد.

    در این نمایشگاه تعدادی از شرکت داخلی  از جمهوری اسلامی ایران و چهارده کشور خارجی از مناطق مختلف جهان از 22 تا 25 آبان ماه،  جدیدترین تولیدات، صنایع و تجهیزات، ماشین آلات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار داده اند.

    در این نمایشگاه که تنها نمایشگاه تخصصی صنعت پروتئینی درخاورمیانه است، تعداد زیادی از شرکت داخلی از ایران و  15 شرکت خارجی  از کشورهای اکراین، برزیل، مغولستان، لیتوانی، ایتالیا، دانمارک، بلژیک، امارات متحده عربی، استرالیا،آلمان، کره جنوبی، چین، اسپانیا و هلند حضور و مشارکت داشته اند.

    همچنین در این نمایشگاه انواع محصولات گوشتی و فرآورده های ارگانیک، انواع ادویه، نگهدارنده و افزودنی ‌های مجاز طبیعی و شیمیایی برای تولید محصولات خام یا فرآوری شده، ماشین ‌آلات و تجهیزات فرآوری انواع محصولات پروتئینی حلال، چرخه تولید، بسته ‌بندی، توزیع، انبارداری و فروش انواع محصولات پروتئینی و فرآوری شده ارائه شده است.

    به گفته  رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی گوشت، فرآورده های گوشتی و پروتینی حلال و صنایع وابسته ،این نمایشگاه محل تلاقی صنعت، شامل انواع ماشین ‌آلات، تجهیزات، تکنولوژی و اتوماسیون و تمامی محصولات پروتئینی خام و فرآوری شده با تاکید بر حلال بودن آنها است.

    دومین نمایشگاه بین المللی گوشت، فرآورده های گوشتی و پروتینی حلال وصنایع وابسته به عنوان تنها نمایشگاه تخصصی محصولات پروتئینی حلال در جهان و همچنین تنها نمایشگاه صنعت گوشت خاورمیانه، فرصتی ایده‌ آل به تولیدکنندگان و عرضه ‌کنندگان این صنعت می‌ دهد تا بتوانند حضوری قوی در بازار های تحت پوشش داشته باشند.

    برگزاری 15 کارگاه آموزشی و سمینار تخصصی و علمی هم از دیگر برنامه های دومین نمایشگاه بین المللی گوشت و فرآورده های گوشتی حلال بوده که نحوه آموزش آماده سازی و برش مرغ ،گوشت و ماهی از کارگاه ای جذاب این نمایشگاه به شمار می رود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت