رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران

رونق صنایع غذایی با کمک رویدادهای تخصصی

عصر نمایشگاه- رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران دسترسی به غذای سالم و پاک را با توجه به افزایش جمعیت کره زمین از جمله مهم‌ترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های هر کشور، جامعه و خانواده دانست.

رونق صنایع غذایی با کمک رویدادهای تخصصی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از گسترش، حسین اسفهبدی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران دسترسی به غذای سالم و پاک را با توجه به افزایش جمعیت کره زمین از جمله مهم‌ترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های هر کشور، جامعه و خانواده دانست.

    وی در متن پیامی به مناسبت برگزاری دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته چنین ادامه داد: «صنایع غذایی از مهم‌ترین بخش‌های تولید در اقتصاد ملی هر کشوری محسوب می‌شود و می‌تواند در توسعه فعالیت‌ها و رونق اقتصادی ملی کشور نقش کارآمدی را ایفا کند. جهت دستیابی به رشد اقتصادی پایدار باید از الگوهای مناسبی جهت توسعه اقتصادی پیروی کرد. در سال‌های اخیر در جمهوری اسلامی ایران برای رهایی از وابستگی به نفت سیاست‌های جایگزین صادرات غیرنفتی از طریق تشویق تولید و صادرات کالاها به دیگر کشورها بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است.

    وی افزود: بدین منظور برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی به عنوان امری زیربنایی برای رونق‌بخشیدن به فضای کسب‌و‌کار و یکی از مهم‌ترین کانال‌های معرفی کالاهای تولید داخل در فرآیند توسعه صادرات غیرنفتی است.

    رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که در نمایشگاه می‌توان پیشرفت‌ها و رشد اقتصادی و فعالیت‌های اصولی انجام‌شده و جایگاه منطقه‌ای و جهانی یک کشور را مجسم کرد گفت: همچنین نقش نمایشگاه در فروش محصولات داخلی و انعقاد قراردادهای تجاری کمک بسیاری به رشد داخلی اقتصاد صنعت‌گران و تولیدکنندگان کند.

    به اعتقاد اسفهبدی، نمایشگاه بین‌المللی تخصصی محصولات پروتئینی حلال و صنایع وابسته به عنوان تنها نمایشگاه و رویداد تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته در خاورمیانه که شاهد برگزاری دومین دوره آن هستیم می‌تواند فرآیند یادشده را در قسمت پروتئین و فرآورده‌های پروتئینی تسریع کند.

    وی با بیان این که این نمایشگاه با برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نهایی محصولات و تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت سالم و هدف‌مند عرصه این صنعت می‌تواند موجب ارتقای سطح مبادلات تجاری کشورها شود اذعان کرد: شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌های تمامی سازمان‌ها، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، صاحبان صنایع و شرکت‌های ایرانی و بین‌المللی که با حضور خود موجبات برپایی هر چه بهتر این نمایشگاه را فراهم کرده‌اند قدردانی کرده و موفقیت تمام آنها را از پرودگار متعال مسئلت می‌نماید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت