رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد

ممنوعیت برگزاری نمایشگاه های بدون مجوز در کردستان

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: برگزاری نمایشگاه های بدون مجوز در استان ممنوع است و با افراد متخلف در این بخش برخورد می شود.

ممنوعیت برگزاری نمایشگاه های بدون مجوز در کردستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، محمد دره وزمی در جلسه کمیته نمایشگاهی استان کردستان اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه های تخصصی برای معرفی ظرفیت های استان یکی از برنامه های اصلی در استان کردستان به شمار می رود.

    وی گفت: واگذاری بخشی از امورات نمایشگاهای تخصصی و اختصاصی به شرکت نمایشگاه های بین المللی کردستان، برابر دستورالعملهای صادر شده از سازمان توسعه تجارت بوده و با این اقدام بخشی از وظایف حاکمیتی در جهت رونق بخشیدن به بخش خصوصی واگذار می شود و سازمان صنعت، معدن و تجارت امورات مربوط به سیاستگذاری و نظارت را بر عهده خواهد داشت.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: با واگذاری مقداری از این اختیارات به شرکت نمایشگاه های بین المللی، انتظار می رود که این شرکت هم مسیر خود را تغییر داده و بر روی ریل دیگری که همانا کمک به توسعه پایدار در استان است، قرار گیرد.

    وی با اشاره به سیاست اصلی استان کردستان برای حمایت از بخش خصوصی در حوزه های مختلف کاری، عنوان کرد: بخش دولتی هم در جهت تسهیل کارها، حداکثر توان خود را در جهت رفع موانع پیش روی بخش خصوصی به کار خواهد گرفت.

    به گزارش مهر دره وزمی با اشاره یه اینکه طبق قانون مجوز برگزاری نمایشگاه به عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است، افزود: با برگزاری هرگونه نمایشگاه های که مجوز آنها مربوط به این سازمان نمی باشد و یا بطور سرخود اقدام به برپائی نمایشگاه می کنند، برخوردهای قانونی و جدی را به عمل خواهیم آورد.

    وی گفت: کارکرد نمایشگاه ها باید طوری باشد که در خدمت توسعه و رونق بازار، تولید و تجارت باشد و اگر غیر از این باشد کارکرد واقعی خود را از دست داده و باید نسبت به باز طراحی آن اقدام نمود و در همین راستا اعمال نظارت های بهتر از سوی سازمان در اولویت فعالیت های ما در این بخش قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت