مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب غنا :

غنا خواستار شرکت ایران در نمایشگاه کتاب آکرا شد

عصر نمایشگاه- مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب غنا در دیدار رایزن فرهنگی کشورمان گفت: ایران، بهترین گزینه از میان کشورهای شرکت‌کننده برای حضور فعال در پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب غنا انتخاب شده است.

غنا خواستار شرکت ایران در نمایشگاه کتاب آکرا شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از  ابنا ، مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب غنا در دیدار رایزن فرهنگی کشورمان گفت: ایران، بهترین گزینه از میان کشورهای شرکت‌کننده برای حضور فعال در پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب غنا انتخاب شده است.

    «استیفن بروبی» معاون انجمن ناشران و مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب غنا با حضور در محل رایزنی فرهنگی ایران در غنا با «محمدحسن ایپکچی» رایزن فرهنگی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

    این دیدار با هدف بررسی حضور معاون انجمن ناشران و مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب غنا در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و نیز دعوت از ناشرین ایرانی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب غنا برگزار شد.

    «استیفن بروبی» در این دیدار با اشاره به اهمیت حضور ایران در نمایشگاه کتاب غنا، گفت: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب غنا شهریور ماه با عنوان "کتاب و فرهنگ در دوران دیجیتال" در مرکز کنفرانس بین‌المللی آکرا(پایتخت) برگزار خواهد شد.

    وی افزود: طی سال‌های گذشته کشورهایی از اروپا، آمریکا، آسیا و آفریقا، سازمان ملل و بانک جهانی در این نمایشگاه کتاب حضور داشته‌اند و کشورهای خارجی از طریق همکاری و مشارکت سفارتخانه‌هایشان اقدام می‌کنند.

    مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب غنا ادامه داد: با توجه به اهمیت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و بررسی انجام شده انجمن ناشران غنا، جمهوری اسلامی ایران به عنوان بهترین گزینه از میان کشورهای شرکت‌کننده برای حضور فعال در پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب غنا انتخاب شده است. حضور ایران در بازار فرهنگ کتاب غنا خواهد توانست نیازهای فرهنگی کشورمان را در بسیاری از زمینه‌های مربوط به تجربه برگزاری نمایشگاه  کتاب رفع کرده و به صنعت نشر غنا کمک کند. حضور ایران در این نمایشگاه، تعامل ناشرین دو کشور را رقم خواهد زد.

    «استیفن بروبی» در ادامه با بیان اینکه اگر ایران دعوت ما را قبول کند، فرهنگ مکتوب خود را به غرب آفریقا هدیه خواهد داد، گفت: ناشرین ایرانی ضمن حضور در نمایشگاه امسال در آکرا، تعامل مفید صنعت کتاب را با غنا خواهند دید.

    وی افزود: انجمن ناشرین غنا طی درخواست خود از رایزنی فرهنگی ایران، علاقمندی خود را برای حضور بیست ناشر ایرانی ابراز کرده و انجام برنامه‌های مختلف چون برپایی کارگاه آموزشی، سمینار و فعالیت‌های دیگر کتاب مورد نظر ایران را امکان‌پذیر دانسته است.

    مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب غنا همچنین ضمن ارایه جدول اولیه برنامه روزانه نمایشگاه، پیشنهاد انتخاب روزی را به عنوان روز کتاب جمهوری اسلامی ایران در ایام برپایی نمایشگاه اعلام کرد.

    درخواست دیگر انجمن ناشرین غنا در این دیدار حمایت ایران برای شرکت این انجمن در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه سال جاری بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت