دوربینهای دیجیتال؛

نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنایع صوتی و تصویری

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی دوربینهای دیجیتال، هنر عکاسی و تصویربرداری، صوتـی و تصویری و تجهیزات وابسته، از ۴ تا ۷ خرداد ماه سال ۹۵ در محل دائمی نمایشگاههای شهرداری تهران بر گزار خواهد شد.

نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنایع صوتی و تصویری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،فریدون نوری ،برگزار کننده نمایشگاه بین المللی تخصصی دوربینهای دیجیتال، هنر عکاسی و تصویربرداری، صوتـی و تصویری و تجهیزات وابسته اظهار کرد : این نمایشگاه با هدف تبادل اطلاعات و آشنایی هر چه بیشتر صاحبان صنایع، تجار و متخصصین و علاقه مندان با آخرین دستاوردهای صنایع صوتی و تصویری و ارتقاء دانش و کیفیت خدمات و بهره گیری از دانش روز جهان با حضور واحد های تولیدی، خدماتی و نمایندگی از کشور های ایران، و سایر کشور های دنیا و با پشتیبانی سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می شود.
    نوری بیان کرد :در این نمایشگاه جدیدترین محصولات صوتی و تصویری، دوربینهای دیجیتال عکاسی و فیلمبرداری، ماشینهای اداری، قطعات و لوازم دوربین، فیلم و ذخیره های دیجیتالی، نرم افزارها و پردازش عکاسی، لوازم تصویربرداری دیجیتالی، تصویربرداری متحرک، سینمای خانگی، تکنولوژی اسلاید، خدمات تصویری و انواع پروژکتور  و اسکنر، دوربین های مدار بسته و نوت بوک و ... به نمایش گذاشته خواهد شد.

    فریدون نوری برگزار کننده نمایشگاه بین المللی تخصصی دوربینهای دیجیتال بیان کرد :شرکت کنندگان در این نمایشگاه می توانند با تجهیزات سینمایی، سیستم های ضبط و پخش صدا و تصویربرداری و سیستم های نوردهی، تجهیزات استودیوهای عکاسی، تصویربرداری دیجیتالی، چاپ در قطعات بزرگ، لابراتوارهای ظهور معمولی و مینی لب، پروژکتورهای ویدئویی، تکنولوژی کنترل شبکه، میکس و مونتاژ فیلم و دستگاههای بزرگ چاپ عکس آشنا شوند.

    وی در ادامه گفت: شرکت کنندگان می توانند با دریافت آموزش های علمی و عملی رایگان در کلاسهای آموزش تخصصی عکاسی، سمینارهای تخصصی، کارگاه های آموزشی شرکت کرده و از برنامه های جنبی این نمایشگاه بهره مند گردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت