مدیر عامل شرکت واگن سازی گوشا خبر داد

برنامه ریزی برای حضور شرکت های صربستانی در نمایشگاه های ایران

عصر نمایشگاه- ایوان همچیلد بیان کرد :تلاش این شرکت عرضه محصولات ریلی با استانداردهای بین المللی و اروپایی به ایران و حضور در بازار سوم با شرکت های ایرانی است و در این زمینه اقداماتی در حال برنامه ریزی جهت حضور شرکت ها و صنایع داران صربستانی برای حضور در نمایشگاه های ایران است .

برنامه ریزی برای حضور شرکت های صربستانی در نمایشگاه های ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،ایوان همچیلدبه همکاری خوب با شرکت آریا لیدر گروه برای صادرات قطعات واگن های مسافربری به ایران اشاره کرد و افزود: از این فرصت که تحریم ها در حال لغو شدن هستند باید استفاده کرد و حضور خود را در این کشور بزرگ و پهناور گسترش داد.
    همچیلد گفت: در سال گذشته در حضور راسیم لیاییچ معاون نخست وزیر و وزیر تجارت، گردشگری و مخابرات صربستان و همچنین مجید فهیم پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد، قرارداد تحویل قطعات ریلی (بوژی) به ارزش 1.3 میلیون یورو را به امضا رساندیم.
    وی افزود: در ابتدای سال 2106 با شرکت آریا لیدر گروه قراردادی به ارزش 700 هزار یورو به امضا رساندیم و در ضمن توانستیم با تحویل به موقع سفارش ها به ایران به تعهدات خود جامه عمل بپوشانیم.
    وی به قدمت 94 ساله این شرکت اشاره کرد و گفت: تولیدات شرکت واگن سازی گوشا از استانداردهای بین المللی و اروپایی برخوردار است و تولیدات این شرکت از قبیل بوژی و واگن های مسافربری و باربری به بسیاری از کشورها از جمله سوئیس، اسلواکی، مونته نگرو، اتریش، فرانسه، آلمان و همچنین راه آهن صربستان صادر می شوند.
    مدیر عامل شرکت بزرگ واگن سازی گوشا با بیان اینکه چهار بار به ایران سفر کرده است، گفت: این شرکت که تولید کننده واگن های مسافربری و باری است، 400 نفر شاغل دارد و از سال 2007 به بخش خصوصی واگذار شده است.
    مالک شرکت واگن سازی گوشا شرکتی از اسلواکی است.
    عبدالرحمن صمدی مدیر شرکت آریا لیدر گروه نیز که در این نشست حضور داشت وبه شرایط مساعد کنونی برای گسترش همکاری ها با ایران اشاره کرد و گفت: علاقه مندی وافری بین تاجران و شرکت های مختلف صربستان برای حضور در بازار بزرگ ایران و همچنین مشارکت در بازار سوم همراه با شرکت های ایرانی وجود دارد.
    وی ادامه داد: تلاش این شرکت عرضه محصولات ریلی با استانداردهای بین المللی و اروپایی به ایران و حضور در بازار سوم با شرکت های ایرانی است و در این زمینه اقداماتی در حال برنامه ریزی جهت حضور شرکت ها و صنایع داران صربستانی برای حضور در نمایشگاه های ایران است.
    صمدی افزود: شرکت آریا لیدر در سال 2015 قراردادهای متعددی را با شرکت واگن سازی گوشا به ارزش بیش از هشت میلیون یورو امضا کرده که برخی از آنها عملی شده است.
    صمدی با بیان این که شرکت آریا لیدر گروه، تولیدات مختلفی از ایران به کشورهای خارجی صادر می کند، گفت: هدف این شرکت آشنایی امکانات و ظرفیت های صنایع مختلف ایرانی از شرکت های خارجی و همچنین تامین قطعات ریلی برای ایران است.
    مدیر عامل آریا لیدر گروه با بیان اینکه درسال جاری پروسه های مختلف ریلی به ارزش هشت میلیون یورو با شرکت گوشا عملیاتی خواهد شد، گفت: علاوه بر این، در صربستان در حال انجام قراردادهایی برای همکاری با ایران با دیگر شرکت های اروپایی از جمله از آلمان، فرانسه، اسپانیا، جمهوری چک، لهستان، اسلواکی، رومانی، فدراسیون روسیه و اسلوونی هستیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت