نماینده گروه IFB خبر داد

برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی «پروژه ایران»

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی «پروژه ایران» اردیبهشت سال آینده در تهران برگزار می‌شود.

برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی «پروژه ایران»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ،گروه IFB که خرداد امسال با همکاری سازمان توسعه تجارت، شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و شرکت نوژن‌راد اولین نمایشگاه تخصصی پروژه ایران را با حضور بیش از 400 شرکت خارجی از 20 کشور برگزار کرد، قصد دارد با توجه به فضای جدیدی که پیش روی اقتصاد ایران باز شده، دومین نمایشگاه را در سطح گسترده‌تری برگزار کند.

    حیدر، نماینده گروه IFB در ایران گفت: گروه IFB، بزرگترین شرکت برگزارکننده نمایشگاه‌های تجاری در منطقه خاورمیانه است. این مجموعه 35 سال است که نمایشگاه‌های بزرگی را در کشورهای مهم منطقه خاورمیانه از جمله عراق، قطر، عربستان، مصر، لبنان و امارات برگزار می‌کند.

    وی افزود: مهمترین نمایشگاهی که این گروه برگزار می‌کند، «مجموعه نمایشگاه‌های پروژه» است که تاکنون چندین دوره در کشورهای قطر، مصر، لبنان و عراق (اربیل و بغداد) برگزار شده است. این نمایشگاه تمرکز زیادی بر حوزه ساختمان دارد و به شرکت‌های بزرگ و معتبر جهان که قصد دارند در بازار خاورمیانه فعالیت کنند، فرصت می‌دهد تا به صورت مستقیم با فعالان این صنعت ارتباط برقرار کنند. اولین دوره نمایشگاه پروژه ایران که خرداد امسال برگزار شد نیز در راستای همین نمایشگاه‌های بین‌المللی بود.

    نماینده گروه IFB در ایران خاطر نشان کرد: یکی از بزرگترین مزیت‌های IFB ارتباط‌های قدرتمندی است که با بیش از 50 شرکت هماهنگ‌کننده نمایشگاه‌های بین‌المللی و سازمان‌های دولتی توسعه تجارت در اروپا، آسیا و آفریقا دارند و آنها را برای حضور در نمایشگاه‌های خاورمیانه ترغیب و تشویق می‌کنند.

    همچنین در نمایشگاه‌هایی که IFB برگزار کرده است، بیش از 80 درصد شرکت‌کنندگان خارجی و حدود 20 درصد دیگر شرکت‌های همان کشور بوده‌اند. اعتبار نمایشگاه‌های این گروه به دلیل حضور پرشمار و پرقدرت شرکت‌های خارجی است. در آخرین نمایشگاهی که این شرکت در قطر برگزار کرد بیش از 2هزار شرکت از 50 کشور مختلف دنیا حضور داشتند. برای برگزاری این نمایشگاه 30 نهاد دولتی و سازمانی از IFB حمایت و همکاری کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت