برگزاری اولین نمایشگاه کسب و کارهای موفق در فضای مجازی

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه کسب و کارهای موفق در فضای مجازی برگزار می شود .

برگزاری اولین نمایشگاه کسب و کارهای موفق در فضای مجازی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از بازارکار ،دکتر محمد صادق بیجندی رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی با اشاره به این که این نمایشگاه در کنار کنفرانس وب پژوهی محل مناسبی برای تعامل بخش های مختلف علمی و دانشی و توسعه کسب و کارهاست ، اظهارداشت:  " نمایشگاه کسب و کارهای موفق در فضای مجازی " می تواند برای همه فارغ التحصیلان و کسانی که می خواهند وارد ایجاد و توسعه کسب و کار شوند مفید و موثر باشد.

    وی از همه دانشجویان و فارغ التحصیلان و همچنین دست اندرکاران کسب و کارهای استارت آپی دعوت کرد در این نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شرکت کنند و از دستاورد های علمی و تجربه های کارآفرینانه آن بهره مند شوند.

    مهمترین رویداد پژوهشی حوزه وب در کشور تحت عنوان سومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی و همچنین نمایشگاه استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان در حوزه وب با حمایت سازمان های مهم حوزه IT کشور 30 و 31 فروردین ماه سال جاری در سالن همایش های بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می گردد.

    600 رویداد کارآفرینی در کشور برگزار می شود

    رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان با تبریک سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به برنامه های این سازمان در راستای توسعه کارآفرینی اشاره نمود و اعلام کرد: 600 رویداد کارآفرینی توسط این سازمان در سراسر کشور برگزار می شود که ویژگی اصلی این رویدادها توجه به ظرفیت های بومی و منطقه ای و براساس اولویت ها و نیازی های داخلی است.

    وی با تاکید بر اینکه سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش اموختگان جهاد دانشگاهی به دنبال ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی است گفت: برگزاری نمایشگاه و کنفرانس بین المللی وب نیز در راستای توسعه و ترویج کارآفرینی و به نوعی تعامل دانش و تجربه در کنار یکدیگر است.

    دکتر بیجندی با تاکید بر اینکه همه باید با نگاه هم افزایانه برای توسعه اشتغال و کارآفرینی همت کنیم ضمن انتقاد از کم توجهی دستگاهها به توسعه اشتغال یادآور شد: اگر همه حول محور شعار "ما می توانیم"  در راستای هدف مشترک که ایجاد اشتغال برای جوانان و فارغ التحصیلان است تلاش کنیم مشکلات پیش آمده در زمینه اشتغال برطرف می شود.

    وی با اشاره به تلاش سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش اموختگان  و دانشگاه علم و فرهنگ در برگزاری کنفرانس و نمایشگاه کسب و کار های موفق اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا بیش از 8 هزار دانشجوی دانشگاه علم و فرهنگ و همه دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقمند از این نمایشگاه بازدید کنند و از ایده و تجربه های موفق درس بگیرند.

    12 نمایشگاه استانی در 12 استان برگزار می شود

    رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی از برنامه ریزی برای برگزاری 12 نمایشگاه استانی در زمینه اشتغال و کارآفرینی خبر داد و عنوان کرد: اولویت برگزاری این نمایشگاهها در استان هایی است که با مشکلات بیشتری در زمینه بیکاری مواجه هستند.

    وی به برنامه های جهاد دانشگاهی در برنامه پنج ساله آتی جهاد دانشگاهی اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش می کنیم از همه ظرفیت های علمی و اجرایی جهاد دانشگاهی و دستگاههای مختلف برای رسیدن به اهداف خود در برنامه های جهاد دانشگاهی برای اشتغال و کارآفرینی تلاش می کنیم.

    مراکز شکوفایی و نوآوری در همه استان ها ایجاد می شود

    بیجندی در ادامه از ایجاد مراکز شکوفایی و نوآوری در همه استان ها خبر داد و اعلام کرد: این مراکز با هدف بسترسازی برای توسعه اشتغال و کارافرینی در واحدهای مختلف جهاد دانشگاهی راه اندازی می شود که فرصت مناسبی برای فارغ التحصیلان و دانشجویان برای ورود به بازارکار و کسب و کار را فراهم می نماید.

    وی برگزاری کنفرانس و نمایشگاه کسب و کار های موفق در دانشگاه علم و فرهنگ را مصداق نگاه عملیاتی به رویداد ها عنوان کرد و گفت: اینکه می گویند دولت میز ندارد به این معناست که دانشجویان و فارغ التحصیلان باید خودشان به فکر ایجاد کسب و کار بیافتند و مسئولان نیز باید همگام به همه مردم به میدان بیایند و مشکل اشتغال را حل کنیم.آنچه که تاکنون اتفاق اقتاده این است که متاسفانه مدعیان ایجاد اشتغال زیاد است ولی در عمل متناسب با این ادعاها اشتغالی شکل نمی گیرد.

    آقای مهندس علی غفاری دبیر اجرایی"نمایشگاه کسب و کارهای موفق در فضای مجازی " نیز گفت: تلاش می کنیم سه دسته استارت آپ های بزرگ، متوسط و کوچک در بخش های مختلف خدماتی، گردشگری، فرهنگی، علمی و کارآفرینی در این نمایشگاه شرکت کنند و با توجه به نوع کنفرانس و نمایشگاه انتظار داریم بسیاری از کسب و کار های موفق استارت آپی در این نمایشگاه شرکت کنند.

    وی با اشاره به اینکه 1500 متر فضای نمایشگاهی برای این منظور تدارک دیده شده است اظهار داشت: برای همه پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری نیز اطلاع رسانی شده تا بتوانند از فرصت پیش آمده برای ارائه خدمات موفق خود استفاده کنند.

    علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند با شماره 88891676 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت