معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی قزوین:

نمایشگاه اقوام ‌ملل در قزوین برگزار می شود

عصر نمایشگاه- معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: نمایشگاه اقوام ‌ملل در هفته معلم با همکاری ۷۰ واحد آموزشی در قزوین برگزار می شود.

نمایشگاه اقوام ‌ملل در قزوین برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، خیراله رحمانی در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: در اجرای برنامه ‌های بزرگداشت مقام معلم باید نقش ویژه آموزش و پرورش در جامعه تبیین شود و سایر نهادها و دستگاه ‌های استان نیز در برگزاری بزرگداشت مقام معلم تعامل و مشارکت داشته باشند.

    وی افزود: باید فضایی در جامعه به وجود بیاوریم که فرهنگ تکریم از مقام معلم نهادینه شود، تجلیل از مقام شامخ معلم، وظیفه و رسالت آحاد جامعه و مسئولان است و بستر توسعه در تمام شاخص ها از آموزش و پرورش فراهم می شود.

    معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: در هفته معلم برنامه های متنوعی پیش بینی شده  است که با کمک سایر نهادها و دستگاه ‌های استان، اجرایی خواهد شد.

    رحمانی تصریح کرد: برنامه میثاق با شهدا، زنگ ‌سپاس معلم، همایش پیاده روی فرهنگیان، همایش تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، حضور مفاخر قزوینی در مدارس، همایش فرزندان فرهنگی شاهد، دیدار با مقام معظم رهبری، حضور و سخنرانی مدیرکل و رؤسای مناطق در نمازهای جمعه، دیدار با خانواده های معظم شهدا از جمله برنامه های پیش بینی شده در هفته معلم می باشد.

    وی اضافه کرد: نمایشگاه اقوام ‌ملل در روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه در هفته معلم با همکاری 70 واحد آموزشی برگزار خواهد شد، همچنین مراسم تجلیل از فرهنگیان بسیجی، تقدیر از معلمان نمونه در شورای اداری استان، همایش بزرگداشت 14 منطقه استان و آموزش وپرورش استثنایی، همایش تجلیل از معلمان مدارس غیردولتی از دیگر برنامه های هفته معلم است.

    معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین تأکید کرد: مستند سازی برنامه های هفته معلم از اهمیت خاصی برخوردار است ...

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت