نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می کند

آغاز به کار سومین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات کشور

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات کشور از امروز به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

آغاز به کار سومین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،سومین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات کشور بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی املاک در منطقه از سال 2011 میلادی به بعد از است که تا هفتم اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت. 110 غرفه در این نمایشگاه برقرار است و 18 شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، آلمان، مالزی، انگلستان، امارات و غیره در این نمایشگاه حضور دارند.

    گفتنی است ،این نمایشگاه با حضور شرکت‌های ساختمانی، انبوه‌سازان، تعاونی‌های مسکن، مشاوران مسکن و طراحان و مهندسان و برای ارائه آخرین طرح‌ها و برنامه‌های ساختمانی در زمینه‌های انبوه‌سازی، سبک‌سازی و مقاوم‌سازی، بازسازی بافت‌های فرسوده و نوین‌ترین سیستم‌های ساخت‌وساز برگزار می‌شود.

    همچنین تبیین اهمیت موضوع مسکن و جایگاه نخست آن در رشد، رکود و یا توسعه اقتصادی کشور، جذب و هدایت سرمایه‌های داخلی و خارجی جهت ورود به این صنعت، معرفی پهنه وسیع جذب سرمایه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مسکن و مستغلات در داخل کشور، معرفی توانمندی انبوه‌سازان و شرکت‌های بزرگ فعال در صنعت ساختمان، معرفی ابزار و روش‌های نوین فروش در بخش املاک و مستغلات، کمک به گسترش اشتغال با جذب سرمایه‌گذاری در صنعت ساختمان و... از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    به گزارش آنا ،اشخاص حقیقی و حقوقی متمایل به خرید ملک یا سرمایه‌گذاری در عرصه ساختمان و املاک، مشاورین املاک، علاقه‌مندان به آشنایی با آخرین متدهای ساخت‌وساز و پروژه‌های ساختمانی، معماران و آرشیتکت‌ها، علاقه‌مندان به تاسیس دفتر مشاور املاک و عموم مردم می‌توانند به مدت 4 روز از این نمایشگاه بازدید کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت