در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان فارس ؛

آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی کشاورزی ، ماشین آلات ، نهاده ها در شیراز

عصر نمایشگاه- سیزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی کشاورزی ، ماشین آلات ، نهاده ها ( کود، سم، بذر) و آبیاری عصر روز گذشته در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان فارس آغاز به کار کرد.

آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی کشاورزی ، ماشین آلات ، نهاده ها در شیراز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ، عبدالناصر اسکندری مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی فارس با بیان این خبر افزود: این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر 17000 متر مربع فضای سرپوشیده  و 8500 متر مربع فضای باز نمایشگاهی با حضور 200 شرکت معتبر داخلی و 50 شرکت خارجی که به طور مستقیم در نمایشگاه حضور دارند در غالب 1500 غرفه در 5 سالن حافظ ، بهار، سرو، نرگس و ملاصدرا و فضای باز برگزار می گردد .
    وی ادامه داد: پانزده کشور دارای فناوری برتر در حوزه کشاورزی از جمله آلمان، بلژیک، یونان، کانادا، ایتالیا، هلند، دانمارک، لهستان، عمان،فرانسه،ترکیه،روسیه،آمریکا،اسپانیا و چین در این نمایشگاه حضور دارند و همچنین هیأتهای تجاری از دیگر کشورها به بازدید از این نمایشگاه می¬پردازند.
    اسکندری در تشریح اهمیت صنعت کشاورزی گفت: این صنعت در اقتصاد ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و یکی از بخشهـای کلیـدی در اقتصاد کشور محسوب میشود و همچنین وجود آب و هوایی مساعد در محدوده  جغرافیایی استان فارس و مزیت های نسبی در زمینه فرآورده های باغی، زارعی و دامی بعنوان مواد اولیه صنایع غذایی و تبدیلی و نقش مهم و ممتاز استان در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی نظیر گندم، ذرت، دانه های روغنی، خرما، مرکبات، انجیر و چغندر قند باعث شده این استان به عنوان یکی از قطب های کشاورزی کشور در تولید ملی این محصولات نقش مهمی را ایفا کند .

    اسکندری با بیان اینکه شرکت نمایشگاه¬های بین المللی فارس به عنوان بزرگترین مرکز تعاملات اقتصادی و فرهنگی منطقه جنوب کشور با نگاهی علمی و عمیق به موضوع معرفی و حمایت شرکتهای تولید کننده داخلی و شرکت های دانش بنیان و همچنین فراهم کردن بستری مناسب جهت تبادل تجربیات و معرفی پیشگامان جهانی این صنعت و کمک به توسعه و پیشرفت  تکنولوژیک کشاورزی ایران در انواع زمینه های زراعت مدرن، اصلاح نباتات، سموم، دفع آفات ، کود ، ماشین آلات مدرن و ... برگزاری این نمایشگاه را در دستور کار خود قرار داده است، افزود در حاشیه این نمایشگاه با دعوت از بهترین اساتید دنیا از کشور آلمان و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس دو همایش با موضوع کشت گندم و کلزا برگزار می گردد.
    وی همچنین گفت: علاقمندان، متخصصان و عموم بازدیدکنندگان می توانند تا هشتم اردیبهشت¬ماه از ساعت 30/15 الی 30/21 جهت بازدید از این نمایشگاه  به محل دائمی نمایشگاههای بین المللی فارس مراجعه فرمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت