مدیر کانون فرهنگی ـ هنری آیت الله حاجسید عبدالله شیرازی(ره) مشهد :

نمایشگاه انتظار در مشهد برپا می شود

عصر نمایشگاه- مدیر کانون فرهنگی ـ هنری آیت الله حاجسید عبدالله شیرازی(ره) مشهد گفت :به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک شعبان و ایام ولادت با سعادت امام زمان(عج)، نمایشگاه انتظار از سوی کانون فرهنگی هنری آیت الله حاج سید عبدالله شیرازی(ره) مشهد برپا می‌شود.

نمایشگاه انتظار در مشهد برپا می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از قم پرس ، امیرحسین شقایق افزود: این نمایشگاه طبق برنامه سال‌های گذشته کانون همزمان با دهه مهدویت و با همکاری جمعی از جوانان طلبه و دانشجو، در هشت غرفه در بوستان ملت مشهد دایر می‌شود.

    مسؤول برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: «اقتصاد مقاومتی»، «مشاوره»، «رسانه»، «نمازیاوران»، «ایده پردازی»، «محصولات فرهنگی» ،«کودک و نوجوان»، «جوان» عناوین غرفه های نمایشگاه انتظار است.

    شقایق افزود: برنامه‌های غرفه «مشاوره» در زمینه های خانواده، اصول تربیت فرزند، طب سنتی و اسلامی و غرفه «رسانه» شامل پخش فیلم‌ و کلیپ های جذاب است که نام و زمان اکران فیلم‌ها به زودی اعلام می شود.

    مدیر کانون فرهنگی ـ هنری آیت الله سید عبدالله شیرازی(ره) مشهد ادامه داد: در غرفه «نمازیاوران» به آموزش نماز با شیوه های جدید و جذاب از سوی طلاب و در غرفه ایده پردازی شرکت کنندگان به ارائه ایده برای فراهم آوردن زمینه‌های ظهور می پردازند.

    به گفته وی معرفی کالاهای ایرانی با کیفیت به مردم و نمایش کالاها در غرفه «اقتصاد مقاومتی» صورت می گیرد.

    مسؤول برگزاری نمایشگاه انتظار خاطرنشان کرد: مسابقه، نقاشی، بازی، فوتبال دستی، دارت، تیر و کمان از جمله برنامه‌هایی است که در غرفه‌های کودک، نوجوان و جوان برگزار می‌شود.

    وی در این راستا از فعالان فرهنگی، روحانیون، دانشجویان، دانش آموزان طی فراخوانی جهت همکاری در این امر مهم و خداپسندانه، دعوت به عمل آورد و افزود: افراد در صورت هرگونه آمادگی در هر زمینه‌ای با شماره تلفن  09374327561 تماس حاصل نمایند.

    مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله سید عبدالله شیرازی(ره) مشهد یادآور شد: نمایشگاه انتظار با هدف بزرگداشت دهه مهدویت از 12 تا 22 اردیبهشت، مصادف با پنجم تا نیمه شعبان از ساعت 17 تا 22 میزبان اقشار گوناگون مردم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت