با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

افتتاح سومین نمایشگاه اقتصادی اختصاصی ایران در کابل

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه اقتصادی اختصاصی ایران و اولین نمایشگاه بعد از اجرای برجام با حضور «محمدرضا نعمت زاده» وزیر صنعت، معدن و تجارت روز چهارشنبه ۱۲ اسفند در کابل گشایش می یابد.

افتتاح سومین نمایشگاه اقتصادی اختصاصی ایران در کابل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»،نمایشگاه اختصاصی ایران از روز 12 تا 15 اسفند در تالار هتل اورانوس دایر خواهد بود و چند شرکت از کشور میزبان نیز در آن حضور خواهند یافت.

    «ناصر زمانی» مسئول بخش اقتصادی سفارت ایران در افغانستان گفت : شمار شرکت های حاضر در این نمایشگاه هنوز به طور قطعی مشخص نشده، اما سال گذشته در دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در کابل 100 شرکت حضور یافتند و استقبال بی سابقه ای از آن به عمل آمد.

    وی در مود احتمال انعقاد قراردادهایی میان بخش خصوصی ایران و افغانستان، تصریح کرد: معمولا نمایشگاه ها، فرصتی برای انعقاد قراردادها هم هست، اما اینکه بعضی ها در این زمینه آمار و ارقام داده اند، ارزیابی آنان بوده و احتمال وقوع آن و ارایه آمار و ارقام در این زمینه قابل پیش بینی نیست.

    مسئول بخش اقتصادی سفارت ایران در کابل گفت که سال گذشته این نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و بازتاب مناسبی هم در رسانه های افغانستان داشت به طوری که برخی از بازرگانان افغان به این موضوع اذعان کردند.

    گفتنی است ،دومین نمایشگاه اقتصادی ایران سال گذشته در کابل با حضور 86 شرکت ایرانی و 14 شرکت از کشور میزبان برگزار شد. در این سال وضعیت امنیتی افغانستان از جمله کابل، پایتخت این کشور از وضعیت بهتری برخوردار بود و امسال عملیات انتحاری و تلفات غیرنظامیان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

    به گزارش ایرنا ،با این حال انتظار می رود سومین نمایشگاه ایران در کابل، نتایجی پربارتر از نمایشگاه سال گدشته داشته باشد و شرکت های خصوصی دو کشور برای اجرای طرح های بزرگ مشترک به توافق برسند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت