کسب عنوان ناشر برتر در نمایشگاه کتاب برای ما کافی است

عصر نمایشگاه- نیلفروشان گفت: کسب عنوان ناشر برتر در نمایشگاه کتاب برای ما کافی است و نشان می‌دهد که برگزارکنندگان نمایشگاه، حاصل تلاش ما را دیده و به آن امتیاز داده‌اند.

کسب عنوان ناشر برتر در نمایشگاه کتاب برای ما کافی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، نوشین نیلفروشان مدیر انتشارات زعفران  در پاسخ به این که فکر می‌کنید برچه اساس انتشارات زعفران، به عنوان ناشر برتر سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران در بخش کودک و نوجوان انتخاب شد گفت: داوران مجوع عوامل از محتوای کتاب‌ها، خلاقیت و نوآوری، کیفیت کتاب سازی، طراحی غرفه، برخورد کارکنان با مخاطب و رعایت حجاب و موازین اسلامی را مد نظر قرار داده و به همه این موارد، امتیاز مثبت داده بودند.

    مدیر انتشارات زعفران به امکانی که در اختیار ناشران برتر نمایشگاه قرار می‌گیرد اشاره و بیان کرد: انتشارات زعفران، کمتر از 10 سال است که کار خود را آغاز کرده و کوشیده تا کتاب‌های خوبی را منتشر کند و در اختیار مخاطب بگذارد؛ از این روکسب عنوان ناشر برتر در نمایشگاه کتاب برای ما کافی است و نشان می‌دهد که برگزارکنندگان نمایشگاه، حاصل تلاش ما را دیده و به آن امتیاز داده اند اما کسب این عنوان باعث نمی شود که در نمایشگاه آتی، غرفه ای را مجانی در اختیارمان بگذارند یا حتی به ما تخفیف دهند تنها ممکن است فضای بزرگ تری را به ما اختصاص دهند.

    نیلفروشان، عامل موفقیت یک کتاب را هم شناخت مخاطب و هم بازار دانست و افزود: ما پیش از این‌که بخواهیم کتابی را منتشر کنیم از هرجهت آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم و هم به مخاطب خود و سلیقه او فکر می‌کنیم هم به بازار کتاب.

    مدیر نشر زعفران، احترام به مخاطب را ضروری دانست و افزود: ما باید به مردمی که با وجود گرما و ترافیک به نمایشگاه کتاب می آیند تا از ما حمایت کنند، احترام بگذاریم.

    نشر زعفران با 280 عنوان کتاب به سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران آمده‌ بود؛ «مجموعه آموزش اعداد، قطار حیوانات، اتوبوس مدرسه» همچنین یک مجموعه پازل با عناوینی چون «خرسی زبل، هاپوی ورزشکار و پیشی ملوس» از جمله کتاب‌های تازه این ناشر بودند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت