در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

برپایی نمایشگاه «وعده الهی قطعی است» در پیوند با کنگره‌های بین‌المللی «لقاءالحسین(ع)»

عصر نمایشگاه- نمایشگاه «وعده الهی قطعی است» در پیوند با کنگره‌های بین‌المللی «لقاءالحسین(ع)» با هدف ترسیم «نقشه راه آینده» بر اساس نگرش وحیانی و تعمیم آن به فضای عمومی جامعه برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه «وعده الهی قطعی است» در پیوند با کنگره‌های بین‌المللی «لقاءالحسین(ع)»
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران  ، ششمین نشست اندیشه‌ورزی کارگروه «نمایشگاهی» موسسه مطالعات راهبردی اصحاب الحسین (ع) با مشارکت و همکاری موسسه سروش فرهنگ ولایت برگزار شد.

    این نشست با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سعید اصفهانیان مدیر موسسه مطالعات راهبردی، مسعود معصومی مدیر موسسه سروش فرهنگ ولایت، سیدمهدی موسوی، مسعود قندی، جواد سلیمی، احسان صدرایی، رضا خدایی، محسن ابوالقاسمی، مجید قاسم از فعالان و پژوهشگران حوزه قرآن و عترت برگزار شد.

    در این جلسه، عناوین نشست‌های تخصصی بیست و سه گانه ماه مبارک رمضان در همایش ملی «از فساد بنی‌اسرائیل تا نابودی صهیونیسم؛ ضرورت‌ها، چالش‌ها، راهبردها و راهکارها» مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ توجه به وعده فساد، توجه به آیه انقلاب اسلامی و ایجاد فضای عبودیت در عالم، توجه به آیه اربعینی و تربیت «عِبَاداً لَّنَا أُوْلِی بَأْسٍ شَدِیدٍ»، همچنین توجه به وعده نابودی صهیونیسم از محورهای موضوعی این نشست بود.

    نمایشگاه «وعده الهی قطعی است» سال گذشته در روز قدس، هفته دفاع مقدس و روز 13 آبان برگزار شد و امسال نیز با همکاری مجموعه‌های مختلف فرهنگی و نخبگانی در چند مرحله برگزار خواهد شد.

    هدف از برگزاری این نمایشگاه، ترسیم «نقشه راه آینده» بر اساس نگرش وحیانی و تعمیم آن به فضای عمومی جامعه است. در نمایشگاه روز قدس امسال، نسبت میان انقلاب اسلامی ایران با جریان اربعینی و نهایتاً مقصد این دو پدیده متناسب با روز قدس مورد توجه قرار خواهد گرفت.

    این مجموعه از برنامه‌ها، بنا بر آن دارد تا در پیوند با کنگره‌های بین‌المللی «عهد مع الحسین(ع)» و «لقاءالحسین(ع)» ترسیمی دقیق و علمی از وضعیت آینده الهی زمین را در معرض مخاطبان خود قرار دهد.

     

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت