مدیرکل محیط‌زیست استان سمنان خبر داد

حضور استان سمنان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست

عصر نمایشگاه- مدیرکل محیط‌زیست استان سمنان گفت: این استان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست که با شعار «اقتصاد سبز دوران پساتحریم» نام‌گذاری شده است حضور دارد.

حضور استان سمنان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،عباسعلی دامن‌گیر اظهار داشت: اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان با حضور صنایع، شرکت‌ها و تشکل‌های مردمی محیط‌زیستی از دهم تا سیزدهم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور می‌یابد.

    وی گفت: این نمایشگاه که یکی از مهم‌ترین رویدادهای زیست‌محیطی کشور در نیمه دوم سال جاری است، به مدت چهار روز و از دهم تا سیزدهم اسفندماه از ساعت 10 صبح تا 18 بعدازظهر برگزار می‌شود و اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان در غرفه شماره 250 حضور دارد.

    مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان افزود: مهم‌ترین اهداف حضور این اداره کل در این نمایشگاه، بسترسازی مناسب برای مشارکت عمومی در حفاظت از محیط‌زیست، معرفی توانمندی‌های زیست‌محیطی استان سمنان در بخش خدمات فنی و مهندسی، آشنایی با مدیریت‌های زیست‌محیطی، سازمان‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی و اطلاع‌رسانی زیست‌محیطی است.

    دامن‌گیر آشنایی با سازمان‌های زیست‌محیطی، ارائه راهکارهای اصولی و عملی برای جلوگیری از تخریب محیط‌زیست، ایجاد انسجام بین‌بخشی برای توانمندسازی پروژه‌های زیست‌محیطی، گسترش فرهنگ طبیعت‌گردی و معرفی انرژی‌های نو و تجدید پذیر و صنایع سبز را از دیگر اهداف حضور در این نمایشگاه بیان کرد.

    به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط‌زیست استان سمنان،وی به تأثیر برگزاری نمایشگاه‌های محیط‌زیست در ارتقای فرهنگ زیست‌محیطی اشاره و اظهار کرد: قطعاً تبادل تجربیات و راهبردهای حفظ محیط‌زیست با بهره‌گیری از روش‌های مختلف و استفاده از ابزار قدرتمند آموزش و مشارکت مردم تأثیر زیادی در ارتقای فرهنگ زیست‌محیطی خواهد داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت