در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران؛

کسب عنوان برترین اداره کل در نمایشگاه محیط زیست تهران توسط چهارمحال و بختیاری

عصر نمایشگاه- در مراسم اختتامیه نمایشگاه، در بخش ادارت کل حفاظت محیط زیست استانی، اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری عنوان برترین را کسب و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لوح تقدیر و تندیس نمایشگاه را دریافت کرد.

کسب عنوان برترین اداره کل در نمایشگاه محیط زیست تهران توسط چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری و شبکه سازمانهای مردم نهاد محیط زیست استان از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با دریافت لوح و تندیس این نمایشگاه تقدیر شدند.

    پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران با قدردانی از غرفه‌های برتر در بخش صنایع شرکت‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد، ادارات کل استانی و حامیان نمایشگاه به کار خود پایان داد.

    این نمایشگاه با شعار «اقتصاد سبز دوران پساتحریم» با حضور 271 شرکت داخلی و 33 شرکت خارجی از 20 کشور جهان شامل انگلیس، آلمان، سوئد، فرانسه، آمریکا، ایرلند، کانادا، تایوان، بلژیک، ایتالیا، فنلاند، اسپانیا، چک، هلند، اتریش، برزیل، نیوزلند، دانمارک، ترکیه و سوییس به مدت 4 روز برگزار شد و شرکت های خارجی حاضر در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای خود در عرصه حفاظت محیط زیست، تامین، تجهیز و نصب تجهیزات زیست محیطی، انرژی های پاک، بازیافت، تصفیه و بهینه سازی مصرف انرژی، پایش آلودگی هوا، آب و پساب و تجهیزات آزمایشگاه های معتمد را ارائه دادند.

    نمایشگاه بین المللی محیط زیست در فضایی بالغ بر 19 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، فرصت مناسبی برای تبادل تجربیات و برقراری ارتباط میان شرکت های داخلی و خارجی فراهم کرد که امیدواریم بعد از این که دوران پساتحریم را می گذرانیم شاهد حضور و فعالیت شرکت های خارجی در حوزه ورود فناوری های نوین در عرصه حفاظت از محیط زیست، طبیعت و منابع آب، انرژی های پاک، بازیافت، تصفیه و بهینه سازی مصرف انرژی در کشور باشیم.

    مدیریت بهره وری انرژی و انرژی های تجدیدپذیر، مدیریت و بازیافت زباله و پسماند، مدیریت شهری، نظارت و اجرای پروژه های زیست محیطی، پروژه های تحقیقاتی و خدمات حفاظت از محیط زیست، کنترل، اندازه گیری و فناوری آزمایشگاهی، حمل و نقل عمومی و بهینه سازی مصرف سوخت، خودرو سبز و استانداردسازی خودروها، حفظ منابع طبیعی، ساختمان سازی سبز و مدیریت آب و فاضلاب از مهمترین زمینه های حضور در این نمایشگاه بودند.

    در مراسم اختتامیه نمایشگاه، در بخش ادارت کل حفاظت محیط زیست استانی، اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری عنوان برترین را کسب و شهرام احمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لوح تقدیر و تندیس نمایشگاه را دریافت کرد. در بخش تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیستی نیز لیلا اخلاصی بعنوان نماینده شبکه سازمان های مردم نهاد محیط زیستی استان مورد تقدیر قرار گرفت.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این خصوص گفت: ارزیابی غرفه ها در این نمایشگاه بر اساس شاخص های عمومی و تخصصی بود که ازقبل از سوی کمیته ارزیابی ابلاغ شده بود.

    شهرام احمدی با اشاره به برنامه ریزی طولانی مدت این استان برای شرکت در این نمایشگاه افزود: در کنار شاخص های مورد نظر این اداره کل در راستای سخنان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر توجه به پدیده گرمایش زمین و تاثیر انتشار گازهای گلخانه ای که در آن باید برای تمام فعالیت های خود ردپای کربن را تعریف کرد، در برپایی این غرفه سعی شده بود که تا حد ممکن کمترین اتلاف انرژی و مواد صورت پذیرد. احمدی استفاده از مواد بازیافتی، دستگاه های با مصرف بهینه، استفاده از فضای مجازی و .... را از مهمترین اقدامات در این غرفه اعلام نمود.

    گفتنی است این اولین بار است که در در طی پانزده دوره برگزاری نمایشگاه بین المللی، حفاظت محیط زیست استان موفق به کسب رتبه شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت