به همت مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی؛

برپایی غرفه اسلام و محیط زیست در نمایشگاه بین المللی محیط زیست

عصر نمایشگاه- مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی با همکاری اداره کل محیط زیست استان قم، غرفه‌ای را با عنوان «اسلام و محیط زیست» در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست برپا کرد.

برپایی غرفه اسلام و محیط زیست در نمایشگاه بین المللی محیط زیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،حجت‌الاسلام محمد کیانی اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی محیط زیست همه ساله با هدف تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور در تهران برگزار می‌شود.

    مدیر کل حوزه ریاست مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی بیان کرد: همه ساله شرکت‌ها و نهادهایی که در زمینه محیط زیست اقداماتی را در سطح ملی یا بین المللی انجام داده‌اند، در این نمایشگاه شرکت کرده و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

    وی ادامه داد: با توجه به تفاهم نامه‌ای که در سال جاری میان مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی حوزه علمیه و سازمان محیط زیست کشور امضا شد، این مؤسسه با همکاری اداره کل محیط زیست استان قم، غرفه‌ای را تحت عنوان «اسلام و محیط زیست» در نمایشگاه یاد شده برپا کرد.

    حجت‌الاسلام کیانی ابراز کرد: غرفه اسلام و محیط زیست روز گذشته از سوی معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست افتتاح شد.

    وی افزود: نگاهی برگرفته از قرآن، روایات و احکام دینی به مبحث محیط زیست در این غرفه متبلور شده است و آن را به صورت یک غرفه استثنایی با محتوای دینی در نمایشگاه محیط زیست به نمایش گذاشته است.

    مدیر کل حوزه ریاست مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی با اشاره به استقبال قابل توجهی که روز گذشته از غرفه اسلام و محیط زیست انجام شد، خاطرنشان کرد:‌ معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در جریان افتتاح غرفه اسلام و محیط زیست از حوزه علمیه قم و مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی تجلیل و قدردانی کرد.

    شایان ذکر است، نمایشگاه بین المللی محیط زیست از روز گذشته آغاز به کار کرد و تا 13 اسفندماه از ساعت 10 تا 18 به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

    به گزارش رسا ،غرفه اسلام و محیط زیست در سالن شماره 13 غرفه 334 نمایشگاه بین المللی محیط زیست دایر شده و آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت