حسین سلیمی مدیر عامل اتحادیه دامداران خراسان رضوی :

حمایت از بخش خصوصی موجب رونق نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد می شود

عصر نمایشگاه- سیزدهمین نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد از ۲۵ تا ۲۸ مرداد ماه در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود .

حمایت از بخش خصوصی موجب رونق نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» ، حسین سلیمی مدیر عامل اتحادیه دامداران خراسان رضوی در گفت گو اختصاصی با عصر نمایشگاه با اشاره به تاثیرات مثبت برگزاری نمایشگاه دام و طیور و آبزیان مشهد افزود: در برگزاری اینچنین نمایشگاه هایی باید به بخش خصوصی توجه ویژِه ای کرد و با حمایت همه جانبه از انها بستر مناسب رونق گرفتن بازار را محیا نمود.

    وی دلیل این امر را افول سیستم های دولتی دانست و  افزود: سیستم های دولتی دیگر کارایی لازم را در جامعه  ندارند و به نوعی دچار پسرفت شده اند، از این رو توجه به بخش خصوصی کلید رونق بازار و کسب کار است.

    سلیمی برگزاری نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد را موجب پیشرفت این صنعت در استان دانست و افزود: در فضای نمایشگاهی تبادل اطلاعات بین همه فعالان این حوزه برقرار می شود و به پشتوانه اهرم های آموزشی می توان از آن به کلید پیشرفت این صنعت اشاره کرد.

    وی حضور مشارکت کننده های بین المللی را در نمایشگاه را عامل انتقال نوآوری در کشور دانست اظهار داشت: تا به امروز حضور شرکت های خارجی چندان چشمگیر نبوده اما جای امیدواری است در این دوره با توجه جو مثبت به وجود آمده در خصوص نمایشگاه  این حضور پر رنگ تر شود و شاهد مشارکت هرچه بیشتر شرکت های صاحب نام در این نمایشگاه باشیم.

    سلیمی تلاش مسئولین دولتی را در این خصوص خاستار شد و عنوان کرد در گذشته تلاش خوبی برای جذب مشارکت کننده های بین المللی شده اما کافی نبوده است و امیدواریم تلاش مضاعفی در این خصوص صورت بگیرد تا شاهد برگزاری هرچه بهتر این نمایشسگاه شویم.

    شایان ذکر است ؛سیزدهمین نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد از 25 تا 28 مرداد ماه در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود علاقه مندان جهت هماهنگی بیشتر می توانند با شماره 09113134677 تماس حاصل نمایند.

    گفتنی است، با توجه به تبلیغات گسترده سیزدهمین نمایشگاه دام، طیور و آبزیان مشهد انتظار استقبال گسترده از این نمایشگاه می رود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت