در نشست با سرمایه گذاران کویتی مطرح شد

احداث نمایشگاه بین‌المللی در مجاورت منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام

عصر نمایشگاه- استاندار البرز در دیدار با هیات سرمایه گذاری کشور کویت گفت: احداث نمایشگاه بین المللی در مجاورت منطقه ویژه اقتصادی پیام از اولویت های پیشنهادی به مشتاقان سرمایه گذاری در این استان است.

احداث نمایشگاه بین‌المللی در مجاورت منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،سید حمید طهایی در دیدار با هیات سرمایه گذاری کشور کویت گفت: فرودگاه پیام تنها فرودگاه تخصصی کارگو ایران است که تمامی بسترها را برای ترخصیص کالا دارد، از این روی احداث نمایشگاه بین المللی در مجاورت منطقه ویژه اقتصادی پیام ازاولویت های پیشنهادی به مشتاقان سرمایه گذاری در این استان است.

    وی در ادامه این دیدار با اشاره به ویژگی ها و ظرفیت های سرمایه گذاری استان البرز از حیث دسترسی به راه ها و مراکز اقتصادی همچون منطقه ویژه پیام و فرودگاه افزود: این استان از 5 سال پیش جزئی از پایتخت بوده است و به نوعی بخشی از تهران اما با مدیریتی مستقل محسوب می شود، احداث این نمایشگاه علاوه بر استان البرز برای پایتخت نیز مفید و موثر است.

    وی در ادامه با اشاره به ویژگی ها و امتیازات منطقه ویژه پیام از جمله معافیت های گمرکی در این منطقه خاطرنشان کرد: بسته های حمایتی از سرمایه گذاران در این استان تدارک دیده شده که با پیروی از قانون حمایت از سرمایه گذاران، هر سرمایه گذار می تواند بدون دغدغه و باشرایطی که ارائه می شود، فعالیت اقتصادی داشته باشد.

    طهایی در ادامه با بیان این که سیاست دولت به ویژه بعد از اجرای برجام، گسترش روابط و همکاری های چند جانبه و دو جانبه اقتصادی و منطقه ای است گفت: سرمایه گذاران خارجی به نوعی سفیران صلح بشمار می روند، ایران برای تامین و تقویت روزافزون روابط دوجانبه ایران و کویت عزم جدی دارد.

    استاندار البرز در ادامه با اشاره به درخواست سرمایه گذار کویتی برای احداث هتل در استان خاطرنشان کرد:  تعدادی از متقاضیان سرمایه گذاری در البرز متقاضی ایجاد مراکز گردشگری و اقامتی در این استان هستند که تقاضای شما هم همراه با سایر گزینه های سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان بررسی می شود.

    به گزارش ایلنا ،هیات کویتی با پیشنهاد سرمایه گذاری  150 میلیون دلاری در حوزه های رفاهی، توریستی، گردشگری برای گفتگو با مسئولان استان امروز به البرز سفر کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت