پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن در کرمان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیر برگزارکننده پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی در کرمان گفت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته از ۱۰ تا ۱۳ تیرماه در کرمان برگزار می‌شود.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن در کرمان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه بین‌المللی صنایع معدنی کرمان، محمود بندرچی اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و همچنین سومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی از 10 تا 13 تیرماه با حضور و مشارکت مطرح‌ترین و بزرگترین شرکت‌های حوزه معدنی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمان برگزار می‌شود.

    وی بیان داشت: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های مختلف و بزرگ خارجی مهمترین شرکت‌های داخلی از جمله شرکت ملی مس ایران همراه با پیمانکاران داخلی و خارجی، مجتمع صنعتی و معدنی گل‌گهر همراه با پیمانکاران داخلی و خارجی، شرکت جهان فولاد سیرجان و شرکت مادر تخصصی معدن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) حضور دارند.

    مدیر برگزارکننده پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی در کرمان با اشاره به ظرفیت خوب بخش‌های معدن، سیمان و متالورژی در ایران و به‌ ویژه استان کرمان برای جذب سرمایه‌گذاری ادامه داد: این نمایشگاه می‌تواند فرصت بسیار مطلوبی برای حضور و سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی و معدنی کشور باشد.

    بندرچی اضافه کرد: برگزاری پنج همایش و کارگاه علمی با حضور متخصصان و استادان دانشگاه و همچنین برنامه‌ریزی برای بازدید هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی از جمله برنامه‌های جانبی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری موادمعدنی و تجهیزات وابسته و سومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی در کرمان است.

    به گزارش فارس در این نمایشگاه ماشین‌آلات صنایع مربوط به اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری، فرآوری مواد معدنی، مهندسین مشاور و پیمانکاران، تجهیزات آزمایشگاهی و زمین‌شناسی و اکتشاف معادن زیرزمینی، معادن روباز، محیط زیست، تجهیزات ترابری زیرزمینی، تجهیزات تولید نیرو و تاسیسات تهویه حضور دارد.

    همچنین تجهیزات فیلتراسیون و هواساز، روانکاران صنعتی و معدنی، تجهیزات و ماشین‌آلات خردایش مواد معدنی، تجهیزات خطوط انتقال، توزین و فرآوری، انجمن‌ها و تشکل‌ها، ماشین‌آلات راهسازی، ماشین‌آلات سنگین، ماشین‌آلات حفاری، واردات و ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات ماشین آلات ارائه می‌شود.

    شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای خود در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف اکتشاف، استخراج، فرآوری، صادرات، سرمایه‌گذاری و ماشین‌آلات را ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

    پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و همچنین سومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی که در فضایی به وسعت بیش از هشت هزار مترمربع برگزار می‌شود در واقع ویترین ویژه‌ای است که در آن آخرین دستاوردهای تکنولوژی‌های حوزه معدن و فرآوری معدنی را در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

    این نمایشگاه امسال با استقبال خوب شرکت های خارجی مواجه شده و تاکنون حضور کشورهای آلمان، کره جنوبی، چین، سوئد، ژاپن و روسیه قطعی است.

    تکمیل زنجیره تولید برای دستیابی به محصولات و خدمات با ارزش افزوده بالاتر، دستیابی به آخرین فنآوری‌های نوین، افزایش تولید مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی و توسعه صنایع بالادستی معدن و صنایع معدنی به منظور افزایش صادرات ازجمله اهداف برگزاری نمایشگاه مذکور به‌شمار می‌رود.

    همچنین انتقال و ارتقای دانش و فناوری و توسعه تکنولوژی ساخت داخل با رویکرد بومی سازی، ارتقای سطح ایمنی در معادن، تجهیز معادن و کارخانجات و رفع کمبود ماشین‌آلات و تجهیزات و توسعه سرمایه‌گذاری و رفع موانع در حوزه معدن و صنایع معدنی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت