بزرگ‌ترین نمایشگاه صنایع غذایی شرق کشور در مشهد برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مجری برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مشهد گفت: شهریور ماه سال جاری بزرگترین رویداد غذایی شرق کشور با عنوان ifood ۲۰۱۵ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد و با حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار می‌شود.

بزرگ‌ترین نمایشگاه صنایع غذایی شرق کشور در مشهد برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری تسنیم ، حامد ایرانی ایران با بیان اینکه تاکنون بیش از 60 درصد فضای درنظر گرفته شده این نمایشگاه واگذار شده، اظهار داشت: در این نمایشگاه شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه‌های مربوطه در معرض دید عموم علاقمندان قرار خواهند داد.

    وی افزود: در کنار برنامه‌ریزی برای حضور موثر و مناسب مشارکت کنندگان در نمایشگاه، زمینه سازی جهت حضور بازدیدکنندگان متخصص داخلی و خارجی نیز صورت گرفته و در حال حاضر بازدیدکنندگانی از کشورهای آلمان، عراق، هندوستان، افغانستان و ترکیه جهت بازدید از این نمایشگاه اعلام آمادگی نموده‌اند.

    مدیر برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مشهد فضای اختصاص یافته به این رویداد را 15 هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه فرصتی بی‌نظیر برای معرفی برندهای برتر ملی در عرصه صنایع غذایی و تجهیزات وابسته به آن است.

    مدیر عامل شرکت برساز رویداد پارس از برگزاری سمینار تخصصی آخرین تکنولوژی‌ها در فرآوری شیر و تولید بسته‌بندی پنیر همزمان با این نمایشگاه خبر داد و گفت: این سمینار که توسط انجمن کشاورزی آلمان و با حضور مدیران و اساتید برجسته این کشور برگزار می شود، به افزایش دانش مشارکت کنندگان و دریافت تجربیات روز اروپا کمک شایانی می کند.

    شانزدهمین نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی و شرکت فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور  از 4 الی 7 شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت این نمایشگاه به آدرس www.ifoodexpo.com  مراجعه و یا با شماره های 9 - 35099630 کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت