یزد؛

فراخوان شرکت در هشتمین نمایشگاه تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام

عصر نمایشگاه- فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی کشورمان می‌توانند در هشتمین نمایشگاه تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام شرکت کنند.

فراخوان شرکت در هشتمین نمایشگاه تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان ؛  هشتمین نمایشگاه تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام (Muslim World Biz که به‌اختصار MWB نامیده می‌شود)، با محورهای صنعت، تجارت، آموزش عالی جهان اسلام و گردشگری اسلامی، در پایتخت کشور مالزی برگزار خواهد شد.

    این رویداد را   که یکی از مؤثرترین و قدرتمندترین رویدادهای درحال‌رشد برای ایجاد فرصت‌های همکاری بین کشورهای اسلامی شناخته شده و فرصتی مناسب و ارزش‌آفرین برای بسط و توسعه نفوذ بخش‌های دولتی و خصوصی داخلی در کشورهای اسلامی است ــ مرکز تجارت بین‌الملل سازمان همکاری‌های اسلامی (OIC-IBC) با همکاری مرکز اسلامی توسعه تجارت (ICDT)، با حضور نخست‌وزیر مالزی و برخی از مسئولان ارشد دولتی و خصوصی کشورهای اسلامی، برگزار می‌کند.

    این گردهمایی به‌دلیل ایجاد فضایی مناسب برای ملاقات، آشنایی و ارائه محصولات و خدمات شرکت‌کنندگان به بازارهای نوظهور کشورهای اسلامی، ملاقات با افراد کلیدی و تصمیم‌گیرنده در صنایع مختلف و ایجاد ارتباطات مؤثر برای پیشبرد اهداف تجاری و کسب اطلاعات روز درباره کشورهای اسلامی حائز اهمیت است.

    دبیرخانه مرکز تجارت بین‌الملل سازمان همکاری‌های اسلامی در ایران، پس از تجارب موفق و شایان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در سال‌های گذشته، در سال جاری نیز فرصت حضور شرکت‌کنندگان ایرانی را در این نمایشگاه فراهم آورده‌اند.

    همچنین در این نمایشگاه فرصت برگزاری جلسات تجاری رودررو و ملاقات‌های رسمی با سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی کشور میزبان و سایر کشورهای حاضر در این رویداد برای بسترسازی دستیابی به نتایج مطلوب و درخور صنایع و اصناف کشورمان در میان کشورهای اسلامی فراهم خواهد شد.

    با توجه به وجود ظرفیت‌های جالب‌توجه این رویداد در راستای توسعه بازار صادراتی محصولات و خدمات فعالان بخش‌های مختلف، فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.oic-biz.ir مراجعه یا با شماره 5-02188948784 تماس حاصل نمایند.

    فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی کشورمان می‌توانند در هشتمین نمایشگاه تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام که از 27 تا 30 شهریور در کشور مالزی برگزار می‌شود شرکت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت