آبان ماه در تهران؛

نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور ۳۵۰شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود

عصر نمایشگاه- سامانه ملی ساختمان نمایشگاه مرتبط با صنعت ساختمان و ساخت و ساز مسکن را دوم تا پنجم آبان ماه سال جاری در شهر آفتاب برگزار می کند.

نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور ۳۵۰شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»  به نقل از مهر، امین فتوحی مدیرعامل سامانه ملی ساختمان در نشستی خبری با موضوع برگزاری نمایشگاه بین المللی ساختمان گفت: این نمایشگاه از دوم تا پنجم آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد که در این نمایشگاه بیش از 350 شرکت داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.

    مدیرعامل سامانه ملی ساختمان شعار نمایشگاه صنعت ساختمان امسال را «صنعت ساختمان ایران پیشرو در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی» عنوان کرد و افزود: فضای نمایشگاهی این صنعت در فضایی بالغ بر 21 هزار متر مربع برگزار خواهد شد که حضور شرکت هایی از چین، ترکیه، کره جنوبی، آلمان و فرانسه قطعی شده است.

    به گفته وی، نمایشگاه آبان ماه با موضوعاتی همچون سازه های مدرن ساختمانی، ماشین آلات ساختمان سازی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، محصولات نمای بیرونی و داخل ساختمان، مصالح و سنگ ساختمانی، دکوراسیون، معماری، پوشش های سقف و دیوار، کاشی، سرامیک، برق ساختمان، در و پنجره و دیگر صنایع مرتبط با این حوزه خواهد بود.

    وی با اشاره به عضویت هزار و 500 کارخانه تولیدکننده تجهیزات مرتبط با صنعت ساختمان و همچنین شرکت های ارائه دهنده خدمات ساختمانی از قبیل انبوه سازان در سامانه ملی ساختمان کشور اظهار کرد: در حاشیه این نمایشگاه خدمات مشاوره، طراحی، معماری و دکوراسیون و سایر صنایع مرتبط به بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد.

    فتوحی با پیش بینی رشد بازار مسکن در سال جاری بین 15 تا 20 درصد ادامه داد: در سال های گذشته که اوج رونق مسکن بود همه سرمایه ها به این بخش گسیل شد. نتیجه این ساخت و ساز بی رویه وجود 1.5 تا دو میلیون واحد مسکونی خالی در کشور شد که بار مالی فراوانی را به شهروندان تحمیل کرد. به گفته برخی کارشناسان سرمایه گذاری در بخش مسکن در سال های گذشته نزدیک به 350 هزار میلیارد تومان نقدینگی سرگردان بود.

    وی با اشاره به برگزاری یک نمایشگاه صنعت ساختمان دیگر در مرداد ماه امسال از سوی اتاق تعاون بیان کرد: از نظر ما دو نمایشگاه با یک موضوع موازی کاری محسوب نمی شود چون بخش مسکن به قدری ظرفیت دارد که همچنان تقاضای شرکت های مرتبط با این صنعت برای حضور در نمایشگاه به ما وصول می شود که با کمبود فضای فیزیکی برای خدمات دهی با آنها مواجه هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت