مدیرعامل مرکز فابا:

سومین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE ۲۰۱۷) با ۵۵۰۰ متر مربع فضای مفید نمایشگاهی برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE ۲۰۱۷) با ۵۵۰۰ متر مربع فضای مفید نمایشگاهی ۲ لغایت ۴ آبان ماه در بوستان گفتگوی تهران برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE ۲۰۱۷) با ۵۵۰۰ متر مربع فضای مفید نمایشگاهی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳:۰۰

    دکتر بیات مدیرعامل مرکز فابا در گفتگوی اختصاصی با «عصر نمایشگاه» با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: مهم‌ترین هدف این نمایشگاه تعامل سازنده بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی با شرکت‌های خارجی در حوزه فناوری‌های نوین صنایع مالی و بانکی است.

    وی برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران را با محوریت بخش خصوصی دانست و شعار اصلی آن را «توسعه کسب‌وکار» در حوزه فناوری‌های صنعت بانکداری و پرداخت، توصیف کرد.

    دبیرکل رویداد تراکنش ضمن اعلام حمایت دولت و نظام بانکی از این رویداد افزود:"راهبرد کلان این نمایشگاه دستیابی به سند چشم‌انداز 1404 و تبدیل ایران به رتبه اول فناوری، علمی و اقتصادی منطقه است و از اینرو بنا داریم با همکاری همگان، ایران را به مرکز ثقل فناوران صنایع مالی و بانکی منطقه خاورمیانه تبدیل کنیم."

    بیات افزود: در سومین دوره این نمایشگاه علاوه بر 5500 متر مربع فضای مفید نمایشگاهی، سه سمینار تحول بانکی، فین تک و پرداخت همراه برگزار می‌شود و همچنین سه نشست تخصصی شامل استانداردهای جهانی بانکداری، تحولات فرایندهای بانکداری و فناوری‌های نوین بانکی بخش دیگری از این رویداد است.

    وی در ادامه از کارگاه‌هایی همانند داده‌های عظیم، اینترنت اشیا و بلاک چین نام برد که به همراه 50 کارگاه معرفی محصول شرکت‌های داخلی و خارجی در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

    مدیرعامل فابا جشنواره شرکت‌های نوپا (استارت آپ‌ها) را نیز بخش دیگری از این رویداد برشمرد.

    وی در خصوص دوره‌های پیشین نمایشگاه عنوان داشت: این نمایشگاه در سال 2015 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس کل بانک مرکزی افتتاح شد و بیش از 60 بانک و شرکت ایرانی و خارجی در آن حضور داشتند. همزمان 50 سخنران در بخش های مختلف به ایراد سخن پرداختند.

    در دومین دوره نیزبالغ بر 70 بانک و شرکت ایرانی و خارجی حضور داشتند و حدود 80 متخصص ایرانی و خارجی در آن سخنرانی کردند. این رویداد قریب به 4000 نفر بازدید کننده تخصصی داشت.

    بیات پیش‌بینی کرد که امسال تعداد بانک‌ها و شرکت‌های خارجی افزایش بیشتری داشته باشد، همچنین بازدید کنندگان تخصصی نیز تا حدود 5000 نفر افزایش یابد و حدود 90 متخصص داخلی و خارجی با سخنرانی خود به فرایند انتقال دانش فنی در ایران یاری رسانند.

     

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت