مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان زنجان بیان کرد

حضور زنجان با ۱۷ غرفه در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

عصر نمایشگاه- مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه زنجان با ۱۷ غرفه در نمایشگاه محیط زیست شرکت دارد، گفت: اداره کل محیط زیست استان زنجان در این نمایشگاه غرفه‌ای برای ارائه خدمات و اقدامات خود دایر کرده است.

حضور زنجان با ۱۷ غرفه در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،امجد باقری از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در محل نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی تهران خبر داد و اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز دوشنبه با حضور مسئولان کشوری برگزار و نمایشگاه تا تاریخ 13 اسفند‌ماه ادامه دارد.

    وی با بیان اینکه از استان زنجان 14 واحد صنعتی در این نمایشگاه شرکت دارند، اضافه کرد: واحدهای صنعتی و شرکت‌هایی که در حوزه محیط زیست، مدیریت پسماند، فاضلاب و سیستم پایش لحظه‌ای آنلاین دودکش‌ها و فاضلاب‌ها به نوعی خدمات سبز و محیط زیستی داشته‌اند، در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌‌اند.

    مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان زنجان تصریح کرد: این واحدهای صنعتی به همراه تشکل مردم نهاد موسسه خیریه روزبه که در حوزه محیط زیست نیز فعالیت خوبی دارد و همچنین یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارائه خدمات سبز خود در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست حضور دارند.

    امجدی همچنین ادامه داد: اداره کل محیط زیست استان زنجان در این نمایشگاه غرفه‌ای برای ارائه خدمات و اقدامات خود دایر کرده است که در مجموع 17 غرفه در این نمایشگاه از جانب فعالان صنعتی و اداره کل محیط زیست استان در نمایشگاه دایر شده است.

    وی با اشاره به اینکه این غرفه‌ها به صورت جزیره‌ای و فعال در نمایشگاه برپا شده است، ابراز داشت: در این نمایشگاه همچنین 20 استان از کشور و چند شرکت خارجی بزرگ که اکثرا از کشورهای اروپایی و فعال در حوزه محیط زیست هستند در این نمایشگاه حضور دارند.

    مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان زنجان با تشریح مراسم افتتاحیه، گفت: مراسم افتتاحیه در سالن شماره یک نمایشگاه بین‌المللی برگزار و در آن دکتر ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، وزیر محیط زیست فنلاند، معاون وزیر محیط زیست ژاپن و چند تن از معاونین وزارتخانه‌های کشور و همچنین 15 سفیر کشورهای خارجی، مدیران صنایع بزرگ و مدیران حفاظت محیط زیست مراکز استان‌ها حضور داشتند.

    باقری همچنین اظهار کرد: از استان زنجان نیز ناصر جعفری سرپرست اداره کل محیط زیست استان و احمد غریوی رئیس اداره کل کار، تعاون و رفاه و امور اجتماعی و مدیران واحدهای صنعتی نیز از استان زنجان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حضور پیدا کرده بودند.

    وی با تاکید بر اینکه بر اینکه هدف از دایر کردن نمایشگاه ارائه اقدامات صحیح انجام شده در راستای مدیریت سبز است، عنوان کرد: در راستای آشنایی افکار عمومی با وظایف سازمان‌های حفاظت محیط زیست و اقدامات شاخص واحدهای صنعتی در حوزه محیط زیست، بحران های زیست‌محیطی و کاهش آلودگی محیط زیست شرکت‌ها و ادارات شرکت‌کننده ارائه خدمات و اقدامات خود را در اختیار عموم مردم قرار داده‌اند.

    مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان زنجان اظهار کرد: در این نمایشگاه کشورهای خارجی نیز در راستای الگو برداری از اقدامات و تجربیات خوب واحدهای صنعتی ایران و همچنین ارائه راهکار و اختیار گذاشتن اقدامات در کشورهای مطبوع خود در این نمایشگاه شرکت دارند.

    به گزارش فارس ،باقری در پایان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه از استان زنجان واحدهای صنعتی و شرکت‌های ریخته‌گری آلومینیوم ایران خودرو، پگاه زنجان، مینو و شوکو پارس، سارا کنسرو، سیم و کابل ابهر، مجتمع سرب و روی انگوران، هلدینگ توسعه صنایع معادن روی و شرکت تدبیر شیمی حیان و چند شرکت دیگر نیز در این نمایشگاه خدمات و اقدامات خود در حوزه محیط زیست را در معرض نمایش عموم قرار داده‌اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت