رضا رحمانی مدیر اجرایی و قائم مقام شرکت برساز رویداد پارس

مشارکت بزرگان جهانی درنمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی تهران

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی به همت شرکت نمایشگاهی برساز رویداد پارس و با مشارکت و همکاری drupa و interpack برگزار می شود.

مشارکت بزرگان جهانی درنمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵:۰۰

    رضا رحمانی مدیر اجرایی و قائم مقام شرکت برساز رویداد پارس در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه گفت: بخش چاپ نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی، با مشارکت نمایشگاه drupa تحت برند بین المللی iPAP و بخش بسته بندی آن با مشارکت نمایشگاه interpack و تحت برند بین الملی Pacprocess برگزار می‌شود.

    وی افزود: این نمایشگاه بر اساس قرارداد شرکت برساز رویداد پارس با نمایشگاه دوسلدورف آلمان به صورت بلند مدت برنامه ریزی شده است و  قرار است به صورت  سالانه برگزار شود.

    مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران رویکرد این نمایشگاه را معرفی جدیدترین تکنولوژی ها، ماشین آلات و تجهیزات و همچنین مهیا کردن شرایطی که شرکت های توانمند ایرانی در کنار رقبای خارجی خود بتوانند سهم خود را در بازار داخلی و خارجی افزایش دهند.

    رحمانی در ادامه توضیح داد: ما با مشارکت و همکاری  با drupa بزرگترین نمایشگاه چاپ دنیا و interpack  بزرگترین نمایشگاه بسته بندی سعی بر آن داریم مطابق نقشه راه تعیین شده توسط شرکت برساز رویداد پارس و نمایشگاه دوسلدورف آلمان این نمایشگاه را تبدیل به یک نمایشگاه مرجع در حوزه چاپ و بسته‌بندی در منطقه‌ کنیم و به عنوان یک نمایشگاه پر مخاطب در تقویم نمایشگاهی در سطح بین المللی ثبت شود. 

    وی اظهار داشت: نمایشگاه iPAP تهران با پیوستن به اتحاد جهانی نمایشگاه‌های Drupa، در کنار نمایشگاه‌های PACKPRINT تایلند، pacpro چین، printpack الجزایر، indoprint اندونزی و AllinPrint چین و نمایشگاه Pacprocess تهران با پیوستن به اتحاد جهانی نمایشگاه های interpack alliance، در کنار نمایشگاه های دوسلدورف، مسکو، شیکاگو، شانگهای، دهلی نو، جاکارتا و بانکوک قرارگرفت.

    رحمانی با اشاره به استقبال بی نظیر متقاضیان داخلی و خارجی گفت: تا کنون کشورهای فرانسه، ایتالیا، بلژیک، چین، کره جنوبی و ترکیه اولین شرکت‌کنندگان نمایشگاه IPAP و Pacprocess هستند که در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

    وب سایت های رسمی که در حال اطلاع رسانی نمایشگاه در حوزه بین المللی و داخلی می باشند www.interpackalliance.com ، www.drupa.com ، www.pacprocess-tehran.com ، www.ipapexpo.ir  هستند. همچنین کانال رسمی اطلاع رسانی این نمایشگاه در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی فعال می باشد. در حوزه بین المللی نیز نمایندگی های نمایشگاه دوسلدروف در سراسر دنیا در حال اطلاع رسانی این نمایشگاه می باشند.

    گفتنی است نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در تاریخ 20 الی 23 مهر ماه 1396 ، با همکاری و مشارکت نمایشگاه دوسلدورف آلمان و شرکت برساز رویداد پارس در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می شود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت