برگزاری پنجمین نمایشگاه فناوری نو در تبریز

عصر نمایشگاه- اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی روز گدشته در نشست سیاست گداری پنجمین نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته ربع رشیدی تبریز گفت: نمایشگاه بین المللی فناوری‌های نو و پیشرفته ربع رشیدی تبریز بهار دستاوردهای علمی و کاربردی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و فرصت تبدیل علم به ثروت است.

برگزاری پنجمین نمایشگاه فناوری نو در تبریز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« صر نمایشگاه» به نقل از ایکنا،  وی، افزود: این نمایشگاه محل عرضه و تقاضای فناوری‌های روز و کارآمد و فرصت داد و ستد و تبادل اطلاعات علمی استادان و پژوهشگران است و فرصتی برای ارائه طرح‌های دانش بنیان به بخش تولید فراهم می‌آورد.

    جبارزاده، با بیان اینکه برای نمایشگاه امسال بیش از 2 هزار طرح هدف گیری شده است تاکید کرد: باید به گونه‌ای عمل کرد که نمایشگاه فقط فرصت ارائه یافته‌ها نباشد بلکه فرصتی برای قبول نیاز‌ها و تقاضای بخش تولید هم باشد.
    استاندار آذربایجان شرقی در همین حال افزود: تخصص ما برگزاری نمایشگاه نیست و باید خود دانشگاه‌ها و مراکز علمی به مدیریت و برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه بپردازند که ما نیز با تمام توان و امکانات در کنار آن‌ها خواهیم بود.

    جبارزاده همچنین به نقش صدا و سیما در اطلاع رسانی نمایشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: صدا و سیما می‌تواند در قالب اقتصاد مقاومتی با رویکرد اقتصاد دانش بنیان به معرفی فرصت‌ها و طرح‌های ارائه شده در نمایشگاه و جذب علاقه‌مندان بپردازد و مراکز علمی متولی نیز باید صدا و سیما را در محتوای برنامه سازی‌ها یاری کنند.

    مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز نیز گفت: پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری‌های نو و پیشرفته ربع رشیدی تبریز 21 تا 24 آبان ماه در نمایشگاه بین المللی تبریز در سه سطح ایده و تحقیق، توسعه و تجاری سازی فناوری و فروش و توسعه بازار برگزار خواهد شد.
    جهانگیری افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه تجاری سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل طرح و علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار، بسترسازی برای شکل گیری شرکت‌های دانش بنیان، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها، گسترش همکاری‌های فناورانه‌ی منطقه‌ای، ملی و فراملی و ایجاد فضای مناسب کسب و کار برای نخبگان علمی و فناوری و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی برای فرصت‌های سرمایه گذاری دانش بنیان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت