مدیرعامل رستاک پادویژن

برگزاری نمایشگاه فوق تخصصی معدن در کرمان قطب معدن و صنایع معدنی ایران

عصر نمایشگاه- پنجمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و سومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی را از تاریخ ۱۰ الی ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۶ با حضورگسترده شرکت های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمان در حال برگزاری است.

برگزاری نمایشگاه فوق تخصصی معدن در کرمان قطب معدن و صنایع معدنی ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» محمود بندر چی در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با اشاره به برگزاری این نمایشگاه های تخصصی در کرمان که به شهر معدنی ایران معروف است اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه صنایع معدنی در کرمان باعث توسه این صنایع در این شهر می شود.

    وی برگزاری نمایشگاه های تخصصی را در استان ها مثبت ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه ها دور از مرکز باعث توسعه صنایع مختلف در نقاط دیگر کشور می شود و از تجمیع امکانات در مرکز کشور جلوگیری می کند.

    بندر چی فضای کلی برگزاری نمایشگاه تخصصی معدن کرمان را 8000 متر مربع دانست و افزود: در این نمایشگاه 100 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی در فضای مفیدی به مساحت 4500 متر مربع به ارائه محصولات و توانمندی های خود می پردازند.

    وی میزان مشارکت در نمایشگاه را خوب عنوان کرد و خاطر نشان کرد: هم از نظر فضای نمایشگاهی و هم از نظر میزان مشارکت نسبت به دوره قبل 30 درصد افزایش داشته است.

    مدیرعامل رستاک پادویژن میزان بازدید کننده تخصصی از نمایشگاه را حدود 3000 نفر پیش بینی کرد و افزود: در 2 روز اول برگزاری نمایشگاه حدود 1600 نفر متخصص صنایع معدنی از نمایشگاه بازدید کردند و پیش بینی می شود در 2 روز انتهایی بیش از این از نمایشگاه بازدید داشته باشیم.

    وی برگزاری کارگاه ها و همایش های تخصصی را در نمایشگاه از علل استقبال گسترده مخاطبان از آن عنوان کرد و افزود: از این میان می توان به همایش معدن، فرصت ها و چالش ها اشاره کرد که در محور های: معرفی دستاورد های جدید حوزه معدن، توسعه فناوری معدن کاری، کاربرد ماشین آلات و تجهیزات معدن، توسعه صادرات مواد معدنی و فراورده های آن، تولید ماشین آلات معدنی و نقش فناوری اطلاعات در توسعه معدن در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان در حال برگزاری است.

    بندر چی سخنرانان این همایش را طیب زاده رئیس اتاق بازرگانی کرمان، حسینی نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، دکتر کریمی نسب عضو هیت علمی دانشگاه باهنر، دکتر شکوری رئیس کمسیون مهدن وصنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران، مودودی معاون توسعه صادرات کالا و خدماتن سازمان توسعه تجارت، دکتر امیری نماینده مجلس، رزم حسینی استاندار کرمان عنوان کرد.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت