آغاز به کار چهارمین نمایشگاه مد و لباس ایرانی در استان مرکزی

عصر نمایشگاه- چهارمین جشنواره استانی و پنجاهمین جشنواره کشوری مد و لباس ایرانی، در فرهنگسرای آیینه اراک آغاز به کار کرد.

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه مد و لباس ایرانی در استان مرکزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از ایکنا، چهارمین جشنواره استانی و پنجاهمین جشنواره کشوری مد و لباس ایرانی، امروز، شنبه 17 مردادماه با حضور ضیایی‌فر، دبیر کمسیون حقوق بشر اسلامی، غلامرضا فتح آبادی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران دستگاه‌های استان در فرهنگسرای آیینه اراک  آغاز به کار کرد.
    محسن شریفی، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در این جشنواره 150 اثر اعم از پارچه سازی، طراحی پارچه، چادر و... از استان مرکزی به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری 40 اثر به مرحله استانی راه یافت و هم اکنون به نمایش گذاشته شده است. محوریت اصلی این جشنواره طراحی پارچه و چادر بوده است.
    وی در ادامه گفت: در بخش جنبی نمایشگاه 5 غرفه داریم که محصولات مرتبط با حجاب و عفاف همچون لباس‌هایی که توسط مؤسسات دوخت استان طراحی و دوخته می‌شود و... برای فروش با تخفیف در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
    سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: برگزاری ٣کارگاه آموزشی ویژه مد و لباس، برگزاری نشست تخصصی با حضور کارشناسان بنیاد ملی مد و لباس، معرفی پایان‌نامه و کتب تالیف شده در حوزه حجاب و عفاف، برپایی نمایشگاه آثار برگزیده، برگزاری گارگاه آموزشی چاپ باتیک و ... از بخش‌های جنبی این نمایشگاه است.
    شریفی گفت: برگزاری نمایشگاه عکس یکی از بخش‌های جنبی نمایشگاه می‌باشد که با مشارکت انجمن عکاسان استان مرکزی عکس‌هایی با موضوع بانوان و کار و تولید که بیانگر جلوه‌هایی از زندگی بانوان استان مرکزی است به نمایش گذاشته شده است. 35 عکس برگزیده از عکاسان مطرح استان در این بخش به نمایش عموم در آمده است.
    سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در پایان تصریح کرد: نمایشگاه از شنبه، 17 تیرماه الی پنجشنبه 22 تیرماه هر روز از ساعت 16 الی 21 در فرهنگسرای آیینه برای بازدید عموم دایر است.
    گفتنی است: از ٤۰  اثر راه یافته به مرحله نهایی داوری، ٤ اثر انتخاب و در مراسم اختتامیه جشنواره که پنجشنبه، 22 تیرماه در سالن اجتماع برگزار خواهد شد، تجلیل می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت